Запис Детальніше

Методологічні і методичні засади здійснення ретроспективного аналізу формування літературознавчої компетентності майбутнього вчителя

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологічні і методичні засади здійснення ретроспективного аналізу формування літературознавчої компетентності майбутнього вчителя
 
Creator Базиль, Л. О.
 
Subject ретроспектива литературоведческой подготовки
ретроспектива літературознавчої підготовки
retrospective of the literary preparation
подходы к изучению историогенезиса, профессиональная подготовка
підходи до вивчення історіогенезіса, професійна підготовка
approaches to studying of the historicogenesise of professional training
учитель украинского языка и литературы
вчитель української мови та літератури
371:811.161.2+378.016:82.09
 
Description В публикации доказывается необходимость изучения ретроспективы литературоведческого образования как эффективного способа решения научной проблемы формирования литературоведческой компетентности будущих словесников. Автором определены совокупность методологических подходов и методических принципов, которые обеспечивают успешность проведения такого исследования по отношению к разработке концепции и технологии формирования литературоведческого компетентности как образовательно-профессионального феномена в системе высшего педагогического образования.
У публікації доводиться необхідність вивчення ретроспективи літературознавчого освіти як ефективного способу вирішення наукової проблеми формування літературознавчої компетентності майбутніх словесників. Автором визначені сукупність методологічних підходів і методичних принципів, які забезпечують успішність проведення такого дослідження по відношенню до розробки концепції та технології формування літературознавчого компетентності як освітньо-професійної феномена в системі вищої педагогічної освіти.
In the article the necessity of studying of the retrospective as an effective way of the solution of a scientific problem of formation of literary competence of future teachers of Ukrainian language and literature is proved. The author defined and argued the combination of methodological approaches and methodical principles which provide success of carrying out such research concerning to the development of the concept and technology of formation of literary competence as an educational and professional phenomenon in the system of the higher pedagogical education.
 
Date 2015-05-06T19:18:22Z
2015-05-06T19:18:22Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Базиль Л. О. Методологічні і методичні засади здійснення ретроспективного аналізу формування літературознавчої компетентності майбутнього вчителя / Л. О. Базиль // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2013 рік, 4-6 лютого 2014 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – с. 158-161
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6913
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова