Формування самоконтролю творчої інтерпретаційної діяльності майбутнього вчителя музики у процесі вокально-хорового навчання.
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування самоконтролю творчої інтерпретаційної діяльності майбутнього вчителя музики у процесі вокально-хорового навчання.
|
|
Creator |
Бай, Шаожун
|
|
Subject |
майбутній вчитель музики
самоконтроль творча інтерпретаційна діяльність інтроспекція художнє відтворення вокально-хорове навчання future music teachers self-control creative interpretive activities introspection art reproduction vocal and choral training 378.016:[784:781.68] (043.3) |
|
Description |
Дисертаційне дослідження присвячене актуальній проблемі формування самоконтролю творчої інтерпретаційної діяльності майбутнього вчителя музики у процесі вокально-хорового навчання. У ній уточнено поняття «самоконтроль творчої інтерпретаційної діяльності майбутнього вчителя музики» і сутність його формування в процесі фахової підготовки студентів і введено в науковий обіг. У дисертації визначено, що самоконтроль особистості базується на інтроспекції, тобто процесі самоспостереження, що складається з вивчення власних почуттів, думок самою особистістю. Специфіка творчої інтерпретаційної діяльності майбутнього вчителя музики полягає в тому, що в музичній інтерпретації ми звертаємося до двох форм, а саме: художнього збагачення тексту вокально-хорового твору і художнього його відтворення. Методика формування самоконтролю творчої інтерпретаційної діяльності майбутнього вчителя музики складалася з трьох етапів. Перший –інформаційно-адаптаційний етап полягає у розвитку інтересу студентів до вокально-хорового виконавства й установки на самовдосконалення у процесі творчої інтерпретаційної діяльності майбутніх учителів музики. Другий етап – художньо-поглиблений – спрямований на розвиток творчої виразної інтерпретації вокально-хорових творів. Третій – аналітико-креативний спрямований на розвиток у студентів здатності до яскравого втілення вокально-хорових образів, прояву артистизму у виступах. The thesis is devoted to the actual problem of formation of creative self-interpretive activity of the future music teachers in the process of vocal and choral training. It clarified the concept of "self-creative interpretive activities of the future teacher of music" and the nature of its formation in the process of training students, and introduced in the scientific revolution. The dissertation is determined that self-identity is based on introspection, ie process of introspection, which consists of the study of their own feelings and thoughts of the individual. Specificity of creative interpretive activities of the future teacher of music is that musical interpretation we refer to two forms, namely: artistic text enrichment vocal and choral works of art and play. Methods of forming self-creative interpretive activities of the future teacher of music consisted of three stages. The first – the information-adaptation phase is to develop students' interest in vocal and choral performance and installation of self-cultivation in the process of creative interpretive activities. The second stage – Art and depth – is aimed at developing creative expressive interpretation of vocal and choral works. Third – the analytical and creative aims to develop in students the ability to vivid incarnation vocal and choral images display of artistry in the speeches. |
|
Date |
2015-05-08T08:35:40Z
2015-05-08T08:35:40Z 2014 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Бай Шаожун.
Формування самоконтролю творчої інтерпретаційної діяльності майбутнього вчителя музики у процесі вокально-хорового навчання : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Бай Шаожун ; наук. кер. А. В. Козир ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 21 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6928 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
|
|