Проблема змісту історико-педагогічних знань майбутнього вчителя
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Проблема змісту історико-педагогічних знань майбутнього вчителя
|
|
Creator |
Будняк, Т. Г.
|
|
Subject |
суспільство
общество society освіта і виховання образование и воспитание education and training педагог педагог pedagog 378-057.875:37.011.3-051]: 37(09) |
|
Description |
В статье рассматриваются класические [классические] идеи обучения и воспитания на основании ценности родного язика [языка]. Эти аспекты выдающихся педагогов имеют фундаментальное значение для духовного развития каждной [каждой] личности и общества в целом.
У статті розглядаються класичні ідеї навчання і виховання на підставі цінності рідної мови. Ці аспекти видатних педагогів мають фундаментальне значення для духовного розвитку каждной особистості і суспільства в цілому. The article discusses the classic ideas of teaching and educating on the basis of the native language treasures. These outstanding teachers’ statements constitute the fundamental meaning for spiritual growth of every individual and society as a whole. |
|
Date |
2015-05-07T13:58:27Z
2015-05-07T13:58:27Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Будняк Т. Г. Проблема змісту історико-педагогічних знань майбутнього вчителя / Т. Г. Будняк // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2013 рік, 4-6 лютого 2014 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – с. 177-179
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6926 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|