Запис Детальніше

Розвиток змісту літературного краєзнавства у школах Закарпаття (кінець XIX – початок XXI століття)

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Розвиток змісту літературного краєзнавства у школах Закарпаття (кінець XIX – початок XXI століття)
 
Creator Марфинець, Надія Василівна
 
Subject літературне краєзнавство
програми
підручники
форми
методи
засоби літературно-краєзнавчої діяльності
шляхи реалізації змісту
електронний посібник з літературного краєзнавства
literary studies
programs
manuals
forms
methods
tools and local history of literary activities through the implementation of content
an electronic guide to literary local history
372.88 (477.87) “18/20”
 
Description Дисертація присвячена дослідженню розвитку змісту літературного краєзнавства у школах Закарпаття кінця XIX – початку XXIст. На основі історико-педагогічних джерел виокремлено і охарактеризовано п’ять періодів розвитку. Визначено основні напрями літературного краєзнавства у шкільництві краю: громадянсько-патріотичний, історико-культурний, фольклорно-народознавчий, морально-ціннісний, проаналізовано їхній зміст. Висвітлено специфіку реалізації змісту через навчальні програми, підручники, посібники, педагогічну періодику. Проаналізовано методи, засоби, прийоми літературно-краєзнавчої діяльності. Подано схему реалізації змісту регіонального компонента з літературного краєзнавства у сучасній школі. Обгрунтовано структуру електронного посібника з літературного краєзнавства, представлено результати його експертної оцінки.
Ключові слова: літературне краєзнавство, програми, підручники, форми, методи, засоби літературно-краєзнавчої діяльності, шляхи реалізації змісту, електронний посібник з літературного краєзнавства.
This research focuses on the development of the literary content of local history in schools Transcarpathia end XIX – beginning of XXI century. Based on historical and pedagogical sources singled out and characterized five periods of development. The main directions of the literary school of ethnology in the region: civic, patriotic, historical, cultural, folklore and ethnology, moral values, analyzes their contents. Deals with the specific implementation of content across curricula, textbooks, manuals, educational periodicals. The methods, tools, techniques and local history of literary activity. Posted circuit implementation of the content of the regional component of literary local history in the modern school. The structure of the electronic textbook of literary ethnography, presents the results of peer review of its contents.
 
Date 2015-05-14T07:19:09Z
2015-05-14T07:19:09Z
2014
 
Type Other
 
Identifier Марфинець, Надія Василівна. Розвиток змісту літературного краєзнавства у школах Закарпаття (кінець XIX – початок XXI століття) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. В. Марфинець ; наук. кер. М. В. Опачко ; Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова – Київ, 2014. – 25 c.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6968
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова