Формування готовності майбутніх фахівців економічних спеціальностей до самоосвітньої діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування готовності майбутніх фахівців економічних спеціальностей до самоосвітньої діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій
|
|
Creator |
Тинний, Вадим Іванович
|
|
Subject |
самоосвітня діяльність
готовність до самоосвітньої діяльності інформаційно-комунікаційні технології економічна освіта self-education activity preaparedness for self-education activity information and communication technology economic education 378:33-051:37.091.31.041:004.9 |
|
Description |
Дисертаційне дослідження присвячено проблемі формування готовності майбутніх фахівців економічних спеціальностей до самоосвітньої діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Визначено і науково обґрунтовано сутність поняття готовності майбутніх фахівців економічних спеціальностей до самоосвітньої діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій; теоретично обґрунтована модель формування готовності; визначено показники та критерії оцінки готовності майбутніх фахівців економічних спеціальностей до самоосвітньої діяльності; охарактеризовано рівні прояву означеної готовності; розкрито етапи становлення та розвитку готовності майбутніх фахівців економічних спеціальностей до самоосвітньої діяльності; експериментально підтверджена ефективність та результативність структурної моделі формування готовності студентів вищих економічних навчальних закладів до самоосвітньої діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій; розроблено та експериментально апробовано зміст і методику процесу навчання, спрямованого на формування готовності майбутніх фахівців економічних спеціальностей до самоосвітньої діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій
A thesis investigation is dedicated to the problem of formation of future economic specialities expert’s preparedness for self-education activity by means of information and communication technology. The essence of conception “future economic specialities expert’s preparedness for self-education activity by means of information and communication technology” has been specified and scientifically substantiated; the model of formation is theoretically substantiated; indices and criteria of assessing future economic specialities expert’s preparedness for self-education activity are defined; levels of the above-mentioned preparedness manifestation are characterized; stages of making and developing future economic specialities expert’s preparedness for self-education activity are revealed; efficiency of the model of future economic specialities expert’s preparedness for self-education activity by means of information and communication technology is experimentally proved; contents and methods of learning process aimed at forming future economic specialities expert’s preparedness for self-education activity is developed and experimentally tested. |
|
Date |
2015-05-14T09:12:23Z
2015-05-14T09:12:23Z 2015 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Тинний, Вадим Іванович. Формування готовності майбутніх фахівців економічних спеціальностей до самоосвітньої діяльності засобами інформаційно-комунікаційних технологій : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. І. Тинний ; наук. кер. Л. В. Кондрашова ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 20 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6972 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
|
|