Запис Детальніше

Соціокультурна еволюція реклами ХХ століття

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Соціокультурна еволюція реклами ХХ століття
 
Creator Ювковецька, Юлія Олександрівна
 
Subject реклама
культура повсякдення
видовище
синтез мистецтв
мода
дизайн
advertising
daily culture
spectacle
synthesis of arts
fashion
design
008. 42:778.3
 
Description Дисертація є філософсько-культурологічним дослідженням феномену реклами в просторі культури ХХ століття.
Соціокультурна еволюція реклами досліджується як інтегративний феномен, що включає в себе синтетичні тенденції розвитку таких практик культури, як мода, дизайн, брендинг, менеджмент та маркетинг.
Реклама визначається як видовищний синтез, що походить від балагану, ярмаркового видовища, як єдність практик культури, як жанрово-видові специфікації в контексті розвитку реклами товарів та послуг, політичної та соціальної реклами.
Рекламна діяльність досліджується як феномен культури повсякдення, як специфічний вид мистецтва, що впливає на розвиток художньої культури ХХ століття.
Dissertation is philosophical and cultural research of the advertising phenomenon in the spacious cultures of ХХ century.
The social and cultural advertising evolution is examined as an integral phenomenon that includes synthetic development trends of such culture practices, as fashion, design, branding, management and marketing.
Advertising is determined as a spectacle synthesis which results from show, fair spectacle, as a unity of culture practices, as genre and species specifications in the context of advertising development of goods and services, political and social advertising.
Advertising activity is examined as a phenomenon of daily culture, as a specific type of art that influences on the development of artistic culture of ХХ century.
 
Date 2015-05-18T13:22:06Z
2015-05-18T13:22:06Z
2014
 
Type Other
 
Identifier Ювковецька, Юлія Олександрівна. Соціокультурна еволюція реклами ХХ століття : автореферат дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.04 / Ю. О. Ювковецька ; наук. кер. Ю. Г. Легенький ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 18 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6995
 
Language uk
 
Publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова