Комунікативна прагматика реклами як естетичний феномен масової культури
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Комунікативна прагматика реклами як естетичний феномен масової культури
|
|
Creator |
Волинець, Олександр Олександрович
|
|
Subject |
реклама
комунікація прагматика естетика дискурс мистецтво середовище advertising communication pragmatics environment 111.852: 658.512.2+659.19 |
|
Description |
Дисертація є філософсько-культурологічним дослідженням комунікативної прагматики реклами як естетичного феномена масової культури. Визначаються центральні категорії соціопрагматики реклами – «річ» і «послуга» як системотворчі чинники масової комунікації. На підставі досліджень із «трансцендентальної прагматики» комунікації німецької практичної філософії (К.-О. Апель, Ю. Габермас) та лінгвістичної інтерпретації прагматики дискурсу у французькій семіологічній школі (П.Паві, Р. Барт) соціопрагматика реклами інтерпретується як дискурсивна цілісність комунікації. Надано характеристику еволюції рекламного дискурсу в контексті становлення інституцій рекламної діяльності. Рекламне повідомлення проаналізовано в стилістичному комунікативному полі модерну, авангарду, постмодернізму. Визначено комунікативну специфіку функціонування реклами в контексті інших практик культури, зокрема моди та дизайну. Рекламну діяльність охарактеризовано в контексті архітектурного середовища та ЗМІ як специфічну художньо-естетичну реальність.
The dissertation is a philosophical and cultural studies communicative pragmatics advertising as an aesthetic phenomenon of mass culture. Defined central category sociopragmatics advertising – «thing» and «service» as the backbone of mass communication factors. Based on the research of «transcendental pragmatics» communication German Practical Philosophy (K.-O. Apel, Habermas) and linguistic pragmatics of discourse interpretation in French semiolohichniy school (P. Pavia, R. Bart) sociopragmatics advertising interpreted as discursive communication integrity. The characteristic of the evolution of advertising discourse in the context of the formation of institutions advertising. Advertising messages are analyzed in the communication field stylistic modern, avant-garde, post-modernism. Determined the specific communicative functioning in the context of other advertising practices culture, including fashion and design. Promotional activities described in the context of the architectural environment and the media as a specific artistic and aesthetic reality. |
|
Date |
2015-05-27T07:35:06Z
2015-05-27T07:35:06Z 2015 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Волинець, Олександр Олександрович. Комунікативна прагматика реклами як естетичний феномен масової культури : автореферат дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.08 / О. О. Волинець ; наук. кер. Н. В. Барна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 18 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7143 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
|
|