Запис Детальніше

Спадщина О. М. Астряба і сучасна шкільна геометрична освіта

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Спадщина О. М. Астряба і сучасна шкільна геометрична освіта
 
Creator Бурда, М. І.
 
Subject навчання
обучение
education
О.М. Астряб
А.Н. Астряб
A.N. Astryab
шкільна математична освіта
школьное математическое образование
school mathematical education
 
Description Погляди, підходи, принципи відбору змісту навчання, закладені в працях О. М. Астряба багато в чому співзвучні з нинішнім, новим соціальним замовленням на цілі і завдання шкільної математичної освіти. Адже лейтмотивам освіти сьогодні є: пріоритет соціально-мотиваційних факторів і загальнолюдських цінностей; методологічна переорієнтація освіти на особистість, на забезпечення активної пізнавальної позиції суб`єкта навчання; організація навчання на основі максимального врахування досвіду взаємодії учня з навколишнім світом, врахування не лише раціональної, а й особистісно-почуттєвої сфери його діяльності; спрямованість освіти на найповнішу реалізацію здібностей, інтелектуального, духовного і творчого потенціалу молодої людини, на вироблення стійких механізмів самонавчання, самовиховання та саморозвитку.
Взгляды, подходы, принципы отбора содержания обучения, заложенные в трудах А. Н. Астряба во многом созвучны с нынешним, новым социальным заказом на цели и задачи школьного математического образования. Ведь лейтмотивам образования сегодня являются: приоритет социально-мотивационных факторов и общечеловеческих ценностей; методологическая переориентация образования на личность, на обеспечение активной познавательной позиции субъекта обучения; организация обучения на основе максимального учета опыта взаимодействия ученика с окружающим миром, учет не только рациональной, но и личностно-чувственной сферы его деятельности; направленность образования на полную реализацию способностей, интеллектуального, духовного и творческого потенциала молодого человека, на выработку устойчивых механизмов самообучения, самовоспитания и саморазвития.
The views, approaches, principles of selection of training content inherent in the works of A. Astryaba largely in tune with the present, the new social order of the objectives and tasks of school mathematics education. It is now a leitmotif education: priority social and motivational factors and human values; methodological reorientation of education on the individual, to ensure the active position of cognitive subjects of study; organization of training based on maximum consideration of the student experience of interaction with the environment, taking into account not only rational, but also personal and sensual scope of its activities; focus education on the most complete implementation abilities, intellectual, spiritual and creative potential of the young man, on the development of mechanisms of self, self and self.
 
Date 2015-05-27T16:24:34Z
2015-05-27T16:24:34Z
2005
 
Type Article
 
Identifier Бурда, М. І. Спадщина О. М. Астряба і сучасна шкільна геометрична освіта / М. І. Бурда // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2004. - Вип. 1. – С. 24-25.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7156
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова