Запис Детальніше

Шляхи забезпечення практичної підготовки з алгебри майбутніх вчителів математики

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Шляхи забезпечення практичної підготовки з алгебри майбутніх вчителів математики
 
Creator Гарвацький, В. С.
Кулик, В. Т.
Рокіцький, І. Ю.
Рокіцький, Р. І.
 
Subject учителі математики
учителя математики
mathematics teachers
практична підготовка з алгебри
практическая подготовка по алгебре
practical training in algebra
модульна система
модульная система
modular system
 
Description Значну роль у фундаментальній і фаховій підготовці вчителя математики відіграє курс алгебри і теорії чисел. Більша частіша діючої програми курсу безпосередньо пов’язана з шкільною математикою і забезпечує її теоретичне обгрунтування. У порівнянні з курсами математичного аналізу та геометрії він має свою специфіку і ряд труднощів, які пов’язані з достатньо великою формалізацією основних базових математичних понять, їх абстрактністю, тонкими логічними міркуваннями, що проводяться при їх обгрунтуванні, та наявністю значної частини задач, що мало піддаються типізації за методами розв’язування.
Значительную роль в фундаментальной и профессиональной подготовке учителя математики играет курс алгебры и теории чисел. Большая частая действующей программы курса непосредственно связана со школьной математикой и обеспечивает ее теоретическое обоснование. По сравнению с курсами математического анализа и геометрии он имеет свою специфику и ряд трудностей, связанных с достаточно большой формализацией основных базовых математических понятий, их абстрактностью, тонкими логическими соображениями, проводимых при их обосновании, и наличием большого числа задач, мало подвергаются типизации по методам решения.
Significant role in the fundamental and professional training course plays a mathematics teacher of algebra and number theory. More often the current course program is directly related to school mathematics and provides its theoretical justification. Compared with courses of mathematical analysis and geometry it has its own specifics and a number of difficulties associated with large enough basic mathematical formalization of the basic concepts of abstraction, thin logical reasoning, held at their rationale, and the presence of significant problems that had exposed typing methods for solving.
 
Date 2015-05-29T11:44:34Z
2015-05-29T11:44:34Z
2005
 
Type Article
 
Identifier Гарвацький, В. С. Шляхи забезпечення практичної підготовки з алгебри майбутніх вчителів математики / В. С. Гарвацький, В. Т. Кулик, І. Ю. Рокіцький, Р. І. Рокіцький // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2004. - Вип. 1. – С. 68-73.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7175
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова