Запис Детальніше

Формування умінь розв'язувати типові задачі з пропорційними величинами

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування умінь розв'язувати типові задачі з пропорційними величинами
 
Creator Скворцова, С. О.
 
Subject пропорційні величини
пропорциональные величины
proportional quantities
сюжетні задачі
сюжетные задачи
story tasks
уміння розв'язувати задачі
умение решать задачи
the ability to solve the tasks
 
Description Навчання учнів розв'язуванню сюжетних задач є одним із завдань, що виконуються при навчанні математики в школі. З поняттям „задача” учні знайомляться в першому класі і протягом наступних чотирьох років в них формуються уміння розв’язувати найпростіші задачі, а також задачі окремих типів. В 5-6 класах учні розв’язують сюжетні задачі арифметичним методом, знайомляться з новими видами задач на відсотки та суміші. У 6-му та здебільшого в 7-му класі вводиться алгебраїчний метод розв’язання сюжетних задач.
Обучение учащихся решению сюжетных задач является одной из задач, выполняемых при обучении математике в школе. С понятием "задача" учащиеся знакомятся в первом классе и в течение следующих четырех лет в них формируются умения решать простейшие задачи, а также задачи отдельных типов. В 5-6 классах учащиеся решают сюжетные задачи арифметическим методом, знакомятся с новыми видами задач на проценты и смеси. В 6-м и в основном в 7-м классе вводится алгебраический метод решения сюжетных задач.
Training students solving story problems is one of the tasks performed in teaching mathematics at school. The notion of "problem" students learn in first grade and for the next four years, they have formed the ability to solve simple problems, as well as certain types of tasks. 5-6 grade students solve story problem arithmetic method introduced to new types of problems on interest and mixtures thereof. In the 6th and mostly in 7th grade we introduce algebraic method for solving story problems.
 
Date 2015-06-02T14:08:12Z
2015-06-02T14:08:12Z
2005
 
Type Article
 
Identifier Скворцова, С. О. Формування умінь розв'язувати типові задачі з пропорційними величинами / С. О. Скворцова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2004. - Вип. 1. – С. 97-102.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7189
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова