Запис Детальніше

Nurture aesthetically in high school foreign language classroom

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Nurture aesthetically in high school foreign language classroom
Воспитываем эстетически в высшей школе на занятиях иностранного языка
ВИХОВУЄМО ЕСТЕТИЧНО У ВИЩІЙ ШКОЛІ НА ЗАНЯТТЯХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
 
Creator Гринюк, С.П.
 
Subject


 
Description  The article is devoted to the actual problem of modern theory and practice – aesthetic education of student youth during the process of language learning. There were determined the most important distinctive factors of comprehending the problem of aesthetic education of a person, defined the tasks of aesthetic education of student youth at present, grounded the substance of language learning in a higher educational establishment as well as explained the significance of complex approach of language learning managing to meet the aesthetic and learning needs.
 Статья посвящена эстетическому воспитанию студенческой молодежи в процессе изучения иностранного языка. В статье решается вопрос систематического применения всех аспектов педагогической деятельности средствами иностранного языка в процессе воспитания, в частности, влияния эстетически насыщенного учебного материала на формирование сознания и духовно богатой личности, выявляются основные пути воспитания.
 Стаття присвячена естетичному вихованню студентської молоді в процесі вивчення іноземної мови. В статті вирішується питання систематичного застосування всіх аспектів педагогічної діяльності засобами іноземної мови в процесі виховання, зокрема, впливу естетично насиченого навчального матеріалу на формування свідомості та духовно багатої особистості, виявляються основні шляхи виховання.  У статті розглядається комплексний підхід до реалізації естетико-виховних впливів в ході аудиторних занять: всі мовні аспекти (лексико-стилістичний, граматичний, фонетичний) наповнюються естетично цінним навчальним матеріалом; визначені принципи підбору такого матеріалу. Засоби наочності розглядаються як система, котра підлягає як педагогічним, так і естетико-виховним цілям. Основним видом діяльності на занятті іноземної мови є опрацювання художнього твору.  У статті робиться акцент на тому, що на заняттях іноземної мови поряд з цілями навчання іноземній мові досягаються цілі естетичного виховання на основі базових видів діяльності: читання, аудіювання, письма, говоріння при вірному розмежуванні даних видів діяльності.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2012-08-31
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/2110
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; Том 2 (2009)
 
Language uk