Nurture aesthetically in high school foreign language classroom
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Nurture aesthetically in high school foreign language classroom
Воспитываем эстетически в высшей школе на занятиях иностранного языка ВИХОВУЄМО ЕСТЕТИЧНО У ВИЩІЙ ШКОЛІ НА ЗАНЯТТЯХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ |
|
Creator |
Гринюк, С.П.
|
|
Subject |
—
— — |
|
Description |
The article is devoted to the actual problem of modern theory and practice – aesthetic education of student youth during the process of language learning. There were determined the most important distinctive factors of comprehending the problem of aesthetic education of a person, defined the tasks of aesthetic education of student youth at present, grounded the substance of language learning in a higher educational establishment as well as explained the significance of complex approach of language learning managing to meet the aesthetic and learning needs.
Статья посвящена эстетическому воспитанию студенческой молодежи в процессе изучения иностранного языка. В статье решается вопрос систематического применения всех аспектов педагогической деятельности средствами иностранного языка в процессе воспитания, в частности, влияния эстетически насыщенного учебного материала на формирование сознания и духовно богатой личности, выявляются основные пути воспитания. Стаття присвячена естетичному вихованню студентської молоді в процесі вивчення іноземної мови. В статті вирішується питання систематичного застосування всіх аспектів педагогічної діяльності засобами іноземної мови в процесі виховання, зокрема, впливу естетично насиченого навчального матеріалу на формування свідомості та духовно багатої особистості, виявляються основні шляхи виховання. У статті розглядається комплексний підхід до реалізації естетико-виховних впливів в ході аудиторних занять: всі мовні аспекти (лексико-стилістичний, граматичний, фонетичний) наповнюються естетично цінним навчальним матеріалом; визначені принципи підбору такого матеріалу. Засоби наочності розглядаються як система, котра підлягає як педагогічним, так і естетико-виховним цілям. Основним видом діяльності на занятті іноземної мови є опрацювання художнього твору. У статті робиться акцент на тому, що на заняттях іноземної мови поряд з цілями навчання іноземній мові досягаються цілі естетичного виховання на основі базових видів діяльності: читання, аудіювання, письма, говоріння при вірному розмежуванні даних видів діяльності. |
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-08-31
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/2110
|
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; Том 2 (2009)
|
|
Language |
uk
|
|