Стратегічне планування інтегрованих маркетингових комунікацій
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегічне планування інтегрованих маркетингових комунікацій
|
|
Creator |
Страшинська, Л. В.
Самонова, Т. Б. |
|
Subject |
маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации marketing communications планування планирование planning сприйняття восприятие perception маркетингові комунікативні повідомлення маркетинговые коммуникативные сообщения communication marketing messages корпоративна культура корпоративная культура corporate culture 338.48 |
|
Description |
В статті визначено сутність маркетингових комунікацій, проаналізовано основні підходи до стратегічного планування інтегрованими маркетинговими комунікаціями та окреслено напрями їх ефективного використання.
В статье определена сущность маркетинговых коммуникаций, проанализированы основные подходы к стратегическому планированию интегрированными маркетинговыми коммуникациями и намечены направления их эффективного использования. The article defines the essence of marketing communications, analyze the main approaches to strategic planning and integrated marketing communications outlined the directions for their effective use. |
|
Date |
2015-06-15T13:31:43Z
2015-06-15T13:31:43Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Страшинська Л. В. Стратегічне планування інтегрованих маркетингових комунікацій / Л. В. Страшинська, Т. Б. Самонова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 18: Економіка і право : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 24. - C. 75-86.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7365 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|