Запис Детальніше

Стратегічне планування інтегрованих маркетингових комунікацій

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегічне планування інтегрованих маркетингових комунікацій
 
Creator Страшинська, Л. В.
Самонова, Т. Б.
 
Subject маркетингові комунікації
маркетинговые коммуникации
marketing communications
планування
планирование
planning
сприйняття
восприятие
perception
маркетингові комунікативні повідомлення
маркетинговые коммуникативные сообщения
communication marketing messages
корпоративна культура
корпоративная культура
corporate culture
338.48
 
Description В статті визначено сутність маркетингових комунікацій, проаналізовано основні підходи до стратегічного планування інтегрованими маркетинговими комунікаціями та окреслено напрями їх ефективного використання.
В статье определена сущность маркетинговых коммуникаций, проанализированы основные подходы к стратегическому планированию интегрированными маркетинговыми коммуникациями и намечены направления их эффективного использования.
The article defines the essence of marketing communications, analyze the main approaches to strategic planning and integrated marketing communications outlined the directions for their effective use.
 
Date 2015-06-15T13:31:43Z
2015-06-15T13:31:43Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Страшинська Л. В. Стратегічне планування інтегрованих маркетингових комунікацій / Л. В. Страшинська, Т. Б. Самонова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 18: Економіка і право : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 24. - C. 75-86.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7365
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова