Запис Детальніше

Законодавчо-правова база та практика професійно-прикладної фізичної підготовки як основа формування готовності майбутніх лікарів до трудової діяльності

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Законодавчо-правова база та практика професійно-прикладної фізичної підготовки як основа формування готовності майбутніх лікарів до трудової діяльності
 
Creator Петришин, О. В.
 
Subject законодавчо-правові засади
специфіка професійної діяльності лікаря
напрямки підготовки
професійно-прикладна фізична підготовка
психофізичні навантаження
прикладне значення
фізичне виховання
додаткова фізкультурна освіта
модель формування прикладних знань
умінь і навичок
трудова діяльність
студенти-медики
legislatively-legal principles
specific of professional activity of doctor
directions of preparation
professionally-applied physical preparation
psychophysical loading
applied value
P.E
additional athletic education
model of forming of the applied knowledge
abilities and skills
labor activity
students-physicians
 
Description У статті досліджуються аспекти ефективності методики фізичного виховання студентів
медичних спеціальностей, що ґрунтуються на інтеграції законодавчо-правової бази у практику професійно-
прикладної фізичної підготовки в процесі навчальних і самостійних занять. Як показав аналіз наукової
літератури, на сьогодні відсутнє спеціальне наукове дослідження, в якому б системно висвітлювалась
методика професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вищих медичних навчальних закладів.
Питання, що розглядається, переважно розробляється зарубіжними авторами і містить окремі технології
підвищення професійної фізичної культури фахівців конкретного профілю. Таким чином, потребують
теоретичного узагальнення питання ґенези професійно-прикладної фізичної підготовки в освітній практиці
вузів медичного профілю; вивчення законодавчо-правових засад та сучасної практики професійно-прикладної
фізичної підготовки майбутніх лікарів до трудової діяльності. Крім цього, важливим є обґрунтування
методики ППФП студентів вищих медичних навчальних закладів у контексті новітніх запитів розвитку
системи вищої освіти та професійної діяльності лікаря. Перебудова освіти в руслі Болонського процесу
передбачає впровадження нових методів навчання, ступеневої системи освіти, нових кредитно-модульних
технологій, інформаційних технологій, відмову від авторитарного нормативного підходу, що є новим якісним
етапом в історії вузівської освіти. Сучасні зміни техніко-технологічних засад виробництва, структури
трудових зусиль і функціональної ролі людини, орієнтирів в економіці і політиці вимагають розробки
ефективного програмно-нормативного забезпечення технологій організації професійно-прикладної фізичної
підготовки студентів.
Контекст-аналіз програми фізичного виховання показує, що 34 % змісту існуючої програми ВНЗ
присвячено ППФП. Одним з головних критеріїв ефективності фізичного виховання випускників вищого
навчального закладу є знання основ ППФП і уміння застосовувати їх на практиці, а також виконання відомчих
нормативів ППФП. Отже, викладений матеріал існуючих проблем обумовлює необхідність дослідження і
теоретико-методичного обґрунтування системи професійно-прикладної фізичної підготовки студентів
вищих медичних навчальних закладів на засадах законодавчо-правового поля.
The aspects of efficiency of methodology of P.E
of students of medical specialties that are base on integration of legislatively-legal base in practice of the professionallyapplied
physical preparation in the process of educational and independent employments are investigated in the article. As an analysis of scientific literature showed, the special scientific research methodology of the professionally-applied
physical preparation of students of higher medical educational establishments was system illuminated in that is absent
for today. A question that is examined is mainly developed by foreign authors and contains separate technologies of
increase of professional physical culture of specialists of certain profile. Thus, need theoretical generalization of
question of genesis of the professionally-applied physical preparation educational practice of institutions of higher
learning of medical profile; study of legislatively-legal principles and modern practice of the professionally-applied
physical preparation of future doctors to labour activity. Except it, important is a ground of methodology of ППФП of
students of higher medical educational establishments in the context of the newest queries of development of the system
of higher education and professional activity of doctor. Alteration of education in the river-bed of Болонського of
process envisages introduction of new methods of studies, sedate system of education, credit-module NT, information
technologies, abandonment from authoritarian normative approach that is the new quality stage in history of institution of
higher learning education. The modern changes of technic-technology principles of production, structure of labour efforts
and functional role of man, reference-points in an economy and politics require development of the effective
programmatic-normative providing of technologies of organization of the professionally-applied physical preparation of
students. The Context-analysis of the program of P.E shows that 34 % maintenances of the existent program
INSTITUTION of higher learning it was sanctified to ППФП. One of main criteria of efficiency of P.E of graduating
students of higher educational establishment there is knowledge of bases of ППФП and ability to apply them in practice,
and also implementation of department norms of ППФП. Thus, the expounded material of existent problems stipulates
the necessity of research and theoretic-methodic ground of the system of the professionally-applied physical
preparation of students of higher medical educational establishments on principles of the legislatively-legal field.
 
Date 2015-06-18T07:01:49Z
2015-06-18T07:01:49Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Петришин О. В. Законодавчо-правова база та практика професійно-прикладної фізичної підготовки як основа формування готовності майбутніх лікарів до трудової діяльності / О. В. Петришин // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15: Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 10 (51). - C. 95-99.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7416
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова