Запис Детальніше

Формування комунікативних умінь у дітей з фонетико-фонематичними вадами мовлення в умовах білінгвізму

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування комунікативних умінь у дітей з фонетико-фонематичними вадами мовлення в умовах білінгвізму
 
Creator Дуленчук, Ю. А.
 
Subject комунікативні уміння
особливості комунікативно-мовленнєвого розвитку
фонетико-фонематичні вади мовлення
коммуникативные умения
особенности коммуникативно-речевого развития
фонетико-фонематические нарушения речи
communicative abilities
features of communicative - vocal development
phonetic-phonemic speech disorders
159, 922, 76 – 056. 264: 376 – 053.5
 
Description У статті представлені експериментальні результати дослідження стану сформованості комунікативних умінь у старших дошкільників з фонетико-фонематичними вадами мовлення в умовах білінгвізму. До огляду запропонований фрагмент апробованої методичної роботи. Проводиться опис результатів дослідження. Завдяки впровадженню комплексного підходу із застосуванням фонетико-орфоепічних вправ досягнута основна мета: формування комунікативних умінь та корекція фонетико-фонематичних вад мовлення в умовах двомовного спілкування старших дошкільників. Розроблена корекційна методика спрямована на спільне вирішення фонетико-орфоепічних, лексико-граматичних та комунікативних завдань, чим забезпечується взаємозв’язок розвитку самостійного продукування орфоепічної норми у словах української мови та комунікативних умінь дітей з ФФВМ.
В статье представлены экспериментальные результаты исследования уровня сформированности коммуникативных умений у старших дошкольников с фонетико-фонематическим нарушениями речи в условиях билингвизма. К рассмотрению предложен фрагмент апробированной методической работы. Проводится описание результатов исследования. Благодаря внедрению комплексного подхода с применением фонетико-орфоэпических упражнений достигнута основная цель: формирование коммуникативных умений и коррекция фонетико-фонематического недоразвития речи в условиях двуязычного общения старших дошкольников. Разработанная коррекционная методика направлена на совместное решение фонетико-орфоэпических, лексико-грамматических и коммуникативных задач, чем обеспечивается взаимосвязь развития самостоятельного продуцирования орфоэпической нормы в словах украинского языка и коммуникативных умений детей с ФФНР.
This article presents results of experimental research of the level formedness of communicative skills older preschoolers with phonetic-phonemic speech disorders in bilingualism. To consideration of proposed fragment a proven methodical work. Description of the results of research carried out. By the introduction of an integrated approach with application phonetic-orthoepic exercise achieved the main objective: the formation of communicative skills and correction of phonetic-phonemic speech disorders by older preschooler’s bilingual communication. The developed method of correction toward a joint solution orthoepic phonetic, lexical, grammatical and communicative tasks, which ensures the interconnection of independent production orthoepic standards in the words of the Ukrainian language and communication skills of children with PPSD.
 
Date 2015-07-03T11:57:24Z
2015-07-03T11:57:24Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Дуленчук Ю. А. Формування комунікативних умінь у дітей з фонетико-фонематичними вадами мовлення в умовах білінгвізму / Ю. А. Дуленчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 24. - C. 90-94.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7540
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова