Запис Детальніше

Новий державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами: проблема оцінювання навчальних досягнень

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Новий державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами: проблема оцінювання навчальних досягнень
 
Creator Сак, Т. В.
 
Subject особистісно орієнтований та компетентісний підходи
особистісні, пізнавальні, регулятивні, комунікативні узагальнені способи дії
навчальні досягнення
личностно ориентированный и компетентностный подходы
личностные, рознавтельные, регулятивные, коммуникативные обобщенные способы действий
учебные достижения
personality oriented and kompetentisniy approaches
personality, cognitive, regulyativni, communicative generalized methods of action
educational achievements
376.3.016-056.264:006.03
 
Description В статті представлено особливості нового Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами, який ґрунтується на особистісно орієнтованому і компетентнісному підходах; визначено психологічні умови, пов’язані із формуванням узагальнених способів дії: особистісних, пізнавальних, регуляційних, комунікативних.
В статье рассматриваются особенности Государственного стандарта начального общего образования для детей с особенностями в развитии, разработанный на личностно ориентированном и компетентносном подходах; выделены психологические условия, связанные с формированием обобщенных способов действия: личностных, познавательных, регулятивных, коммуникативных.
The article discusses the features of the State standard primary education for children with special needs , developed on student -oriented and Competence approach , marked psychological conditions associated with the formation of generalized methods of action : personal , educational , regulatory , communication .
 
Date 2015-07-03T11:57:26Z
2015-07-03T11:57:26Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Сак Т. В. Новий державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами: проблема оцінювання навчальних досягнень / Т. В. Сак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 24. - C. 208-212.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7567
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова