Новий державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами: проблема оцінювання навчальних досягнень
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Новий державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами: проблема оцінювання навчальних досягнень
|
|
Creator |
Сак, Т. В.
|
|
Subject |
особистісно орієнтований та компетентісний підходи
особистісні, пізнавальні, регулятивні, комунікативні узагальнені способи дії навчальні досягнення личностно ориентированный и компетентностный подходы личностные, рознавтельные, регулятивные, коммуникативные обобщенные способы действий учебные достижения personality oriented and kompetentisniy approaches personality, cognitive, regulyativni, communicative generalized methods of action educational achievements 376.3.016-056.264:006.03 |
|
Description |
В статті представлено особливості нового Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами, який ґрунтується на особистісно орієнтованому і компетентнісному підходах; визначено психологічні умови, пов’язані із формуванням узагальнених способів дії: особистісних, пізнавальних, регуляційних, комунікативних.
В статье рассматриваются особенности Государственного стандарта начального общего образования для детей с особенностями в развитии, разработанный на личностно ориентированном и компетентносном подходах; выделены психологические условия, связанные с формированием обобщенных способов действия: личностных, познавательных, регулятивных, коммуникативных. The article discusses the features of the State standard primary education for children with special needs , developed on student -oriented and Competence approach , marked psychological conditions associated with the formation of generalized methods of action : personal , educational , regulatory , communication . |
|
Date |
2015-07-03T11:57:26Z
2015-07-03T11:57:26Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Сак Т. В. Новий державний стандарт початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами: проблема оцінювання навчальних досягнень / Т. В. Сак // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 24. - C. 208-212.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7567 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|