Запис Детальніше

Психолого-педагогічна характеристика обдарованості та діагностика окремих її видів

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психолого-педагогічна характеристика обдарованості та діагностика окремих її видів
 
Creator Качаненко, І. В.
 
Subject обдарованість
здібності
актуальний рівень розвитку
зона найближчого розвитку
одаренность
способности
актуальный уровень развития
зона ближайшего развития
talent
abilities
the existing level of development
the zone of proximal development
159.928.22.
 
Description У даній статі автор продемонструвала те, що проблема роботи з обдарованими дітьми є дуже актуальною в сучасному світі та цікавить багатьох педагогів і психологів. Був проведений аналіз наукових робіт, які стосуються данної категорії дітей, зроблене порівняння визначень «обдарованість», «обдаровані діти» і «здібності» у педагогіці і психології, а також описані рекомендації щодо діагностичної та корекційної роботи як з дітьми з нормальним рівнем розвитку, так і з дітьми із порушеним рівнем розвитку. Актуальність даної статті полягає в тому, що на даний час тенденція збільшення кількості обдарованих дітей з кожним роком поглиблюється, а умов для їх навчання в школі не створюється. Вчителі не підготовлені до особливого виду роботи з такими дітьми, не розуміють стилів та психолого-педагогічних принципів взаємодії з даними учнями. У статті описана динаміка особливостей формування художнього пізнання у дітей з розумовою відсталістю, а також зроблений аналіз їх проективної діяльності, зроблений висновок щодо розвитку творчих можливостей у розумово відсталих дітей.
В данной статье автор продемонстрировала, что проблема работы с одаренными детьми является очень актуальной в современном мире и интересует многих педагогов и психологов. Был проведен анализ научных работ, касающихся данной категории детей, произведено сравнение определений «одаренность», «одаренные дети» и «способности» в педагогике и психологии, а также описаны рекомендации по диагностической и коррекционной работы как с детьми с нормальным уровнем развития, так и с детьми с нарушенным уровнем развития . Актуальность данной статьи заключается в том, что в настоящее время тенденция увеличения количества одаренных детей с каждым годом углубляется, а условий для их обучения в школе не создается. Учителя не подготовлены к особому виду работы с такими детьми, не понимают стилей и психолого - педагогических принципов взаимодействия с данным учениками. В статье описана динамика особенностей формирования художественного познания у детей с умственной отсталостью, а также сделан анализ их проективной деятельности, сделан вывод о развитии творческих возможностей у умственно отсталых детей.
In this article, the author has shown that the problem of working with gifted children is very relevant in today's world and of interest to many educators and psychologists. In a review of scientific papers related to this category of children, compared the definitions of "talent", "gifted kids" and "ability" in pedagogy and psychology, and describes the recommendations for diagnostic and remedial work as children with normal development and with children with impaired level of development. The relevance of this article lies in the fact that the current trend of increasing number of gifted children every year deepens, and the conditions for their school is not created. Teachers are not trained to a special kind of work with these children do not understand the styles and psychological - pedagogical principles of interaction with the students. The article describes the dynamics characteristics of the formation of art knowledge in children with mental retardation , as well as to analyze their projective activity , concluded the development of creative options in mentally retarded children .
 
Date 2015-07-03T11:57:28Z
2015-07-03T11:57:28Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Качаненко І. В. Психолого-педагогічна характеристика обдарованості та діагностика окремих її видів / І. В. Качаненко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 24. - C. 295-301.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7587
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова