Координуюча роль психолого-медико-педагогічної консультації в створенні умов навчання для дітей з особливими освітніми потребами
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Координуюча роль психолого-медико-педагогічної консультації в створенні умов навчання для дітей з особливими освітніми потребами
|
|
Creator |
Столярчук, Т. Р.
|
|
Subject |
інклюзія
сегрегація мультидисциплінарна команда охоронний режим инклюзия сегрегация мультидисциплинарна команда охранительный режим inclusion segregation multidisciplinary teams security 376.36 |
|
Description |
В статті висвітлюється актуальна проблема впровадження інклюзивного навчання засобами синергійного руху командної кооперації з вивченням координуючої ролі районної психолого-медико-педагогічної консультації в діяльності місцевих навчальних закладів з впровадженим інклюзивним навчанням. Звертається увага на особливості навчання суб‘єктів інклюзивного навчання та шляхи забезпечення спільного навчання здорових учнів та учнів з особливими потребами.
В статье рассматриваются актуальная проблема внедрения инклюзивного образования средствами сопряженного командного движения с координирующей ролью районной психолого-медико-педагогической консультации в деятельности территориальных общеобразовательнъх учереждений с инклюзивным образованием. Обращается внимание на особенности обучения субъектов инклюзивного обучения и создание условий для совместного обучения здоровых детей и детей с особенностями развития. The article highlights the urgent problem of inclusive education by means of a synergistic interaction between members of the movement Task Force coordinating role of the district medical and psycho- educational counseling activities in local schools implemented inclusive education . Attention is paid to features of inclusive education and training, as a collective learning healthy students and students with special needs. |
|
Date |
2015-07-03T12:13:34Z
2015-07-03T12:13:34Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Столярчук Т. Р. Координуюча роль психолого-медико-педагогічної консультації в створенні умов навчання для дітей з особливими освітніми потребами / Т. Р. Столярчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 28. - C. 222-226.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7647 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|