Проектирование образовательного маршрута ребенка с ОВЗ: ресурсы и ограничения
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Проектирование образовательного маршрута ребенка с ОВЗ: ресурсы и ограничения
|
|
Creator |
Тюрина, Н. Ш.
|
|
Subject |
абілітація
програма ранньої комплексної допомоги абилитация программа ранней комплексной помощи Habilitation early comprehensive program of assistance 376.1 |
|
Description |
У статті розглядається проблема вибору освітнього маршруту дитини з ОМЗ. Передбачається, що дотримання ряду умов може сприяти оптимізації процесу проектування освітньої стратегії. До таких умов автор відносить: ранній початок цілеспрямованої психолого-педагогічної допомоги дитині з обмеженими можливостями здоров'я та її сім'ї; цілеспрямована робота з формування абілітаційної компетентності батьків, які виховують дітей з обмеженими можливостями здоров'я; реалізація дитиною з обмеженими можливостями здоров'я; реалізація дитиною з обмеженими можливостями здоров'я всіх етапів загальної освіти. Усвідомлення батьками актуального рівня розвитку дитини, зони її найближчого розвитку, розуміння її потреб і можливостей можуть сприяти вибору оптимальних умов для здобуття освіти.
В статье рассматривается проблема выбора образовательного маршрута ребенка с ОВЗ. Предполагается, что соблюдение ряда условий может способствовать оптимизации процесса проектирования образовательной стратегии. К таким условиям автор относит: раннее начало целенаправленной психолого-педагогической помощи ребенку с ограниченными возможностями здоровья и его семье; целенаправленная работа по формированию абилитационной компетентности родителей, воспитывающих детей с ограниченными возможностями здоровья; реализация ребенком с ограниченными возможностями здоровья; реализация ребенком с ограниченными возможностями здоровья всех этапов общего образования. The article deals with the problem of choosing child educational route with HIA. It is assumed that under certain conditions can help to optimize the design process of the educational strategy. These conditions author include: early onset targeted psychological and pedagogical assistance to the child with disabilities and their families; purposeful work on the formation of habilitation competence of parents with children with disabilities; implementation of a child with disabilities; implementation of a child with disabilities of all stages of general education. Awareness of parents of the current level of development of the child, the zone of proximal development, an understanding of its needs and capabilities can contribute to the selection of optimal conditions for education. All this is possible only if their parents have a certain level of competence. |
|
Date |
2015-07-03T12:13:34Z
2015-07-03T12:13:34Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тюрина Н. Ш. Проектирование образовательного маршрута ребенка с ОВЗ: ресурсы и ограничения / Н. Ш. Тюрина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 28. - C. 232-236.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7649 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|