Запис Детальніше

Науково-теоретичне обгрунтування та зміст методики психолінгвістичного вивчення стану усного мовлення молодших школярів з ТПМ

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Науково-теоретичне обгрунтування та зміст методики психолінгвістичного вивчення стану усного мовлення молодших школярів з ТПМ
 
Creator Арендарук, А. О.
 
Subject мовленнєва діяльність
три фази мовленнєвої діяльності
змістовна та операціональна сторона мовної дії
граматико-смисловий синтаксис
речевая деятельность
три фазы речевой деятельности
содержательная и операциональная сторона речевого действия
грамматико-смысловой синтаксис
the three phases of speech activity
the substantive operatonal side actions language
grammar-semantic syntax
376-056.264-053.5
 
Description В статті розкрито зміст та науково-теоретичне обґрунтування методики психолінгвістичного вивчення стану усного мовлення молодших школярів з ТПМ. Стаття висвітлює багатоступеневу структуру продукування мовного висловлювання, розкриває тісний взаємозв`язок розвитку мови і немовної діяльності у процесі онтогенезу. Стаття розкриває становлення окремих операцій, які здійснюють мовленнєву діяльність, показує обумовленість рівня сформованості мовних дій особливостями не мовленнєвої діяльності.
В статье раскрыто содержание и научно-теоретическое обоснование методики психолингвистического изучения состояния устной речи младших школьников с ТНР. Статья освещает многоступенчатую структуру продуцирования языкового высказывания, раскрывает тесную взаимосвязь развития речи и неязыковой деятельности в процессе онтогенеза. Статья раскрывает становление отдельных операций, которые осуществляют речевую деятельность, показывает обусловленность уровня сформированности речевых действий особенностями не речевой деятельности.
The article disclosed and scientific-theoretical substantiation of the method of psycholinguistic study the condition of oral language primary school children with serious speech disorders. The article highlights the hierarchical structure of production of linguistic expression, reveals a close relationship between language development and non-linguistic activity in the course of ontogenesis. The article reveals the formation of separate operations which perform a speech activity, shows the dependence of the level of maturity of speech acts features not speech activity.
 
Date 2015-07-03T12:30:06Z
2015-07-03T12:30:06Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Арендарук А. О. Науково-теоретичне обгрунтування та зміст методики психолінгвістичного вивчення стану усного мовлення молодших школярів з ТПМ / А. О. Арендарук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 26. - C. 5-8.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7680
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова