Запис Детальніше

Стан сформованості теоретико-когнітивного компоненту інтеграції медико-психологічної і педагогічної складових професійної підготовки логопедів

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стан сформованості теоретико-когнітивного компоненту інтеграції медико-психологічної і педагогічної складових професійної підготовки логопедів
 
Creator Пахомова, Н. Г.
 
Subject інтеграція
медико-психологічні і педагогічні складові
професійна підготовка логопеда
интеграция
медико-психологические и педагогические составляющие
профессиональная подготовка логопеда
integration
psychological and educational components
training of speech therapists
376 – 056.264 – 0 27.561 – 044.247
 
Description У статті висвітлена необхідність інтеграції медико-психологічної і педагогічної складових професійної підготовки логопедів. Розкрита сутність поняття «інтеграція». Схарактеризовані теоретико-когнітивні основи інтеграції медичних, психологічних і педагогічних знань та умінь у навчальному процесі. Розглянуті якісні і кількісні показники базового критерію інтеграції складових професійної підготовки корекційних педагогів. Визначені параметри оцінки та обґрунтована необхідність підвищення рівнів сформованості теоретико-когнітивного складового інтегративної підготовки. Експериментально вивчено стан сформованості теоретико-когнітивного критерію інтеграції складових фахової підготовки логопедів та визначені рівні. Особлива увага надається визначенню та характеристиці умовам організації інтеграції медико-психологічної і педагогічної складових професійної підготовки в умовах вищого педагогічного навчального закладу.
В статье освещается необходимость интеграции медико-психологической и педагогической составляющих профессиональной подготовки логопедов. Раскрыта суть понятия «интеграция». Охарактеризованы теоретико-когнитивные основы интеграции медицинских, психологических и педагогических знаний и умений в учебном процессе. Рассмотрены качественные и количественные показатели базового критерия интеграции составляющих профессиональной подготовки коррекционных педагогов. Определены параметры оценки и обоснована необходимость повышения уровней сформированности теоретико-когнитивного составляющего интегративной подготовки. Экспериментально изучено состояние сформированности теоретико-когнитивного критерия интеграции составляющих профессиональной подготовки логопедов и определены уровни. Особое внимание уделяется определению и характеристике условиям организации интеграции составляющих профессиональной подготовки в условиях высшего педагогического учебного заведения.
The article shows the need of the integration of medical, psychological and educational components of the training of speech therapists. The essence of the concept of "integration" is disclosed. Theoretical cognitive foundations of the integration of medical, psychological and pedagogical knowledge and skills in the learning process are characterized. Examined the qualitative and quantitative components of the basic criteria of integration components of professional training of the correctional educators.Qualitative and quantitative characteristics includes: completeness, specificity, depth, consistency, regularity, efficiency, flexibility, generalization, universality of the integration of medical and psychological and pedagogical knowledge. Theoretical and cognitive component integration of medical, psychological and pedagogical components of professional training of the speech therapists evaluated by three major factors: the level of formation of theoretical and methodological knowledge of integrated disciplines, the level of formation knowledge of separate types and techniques of correction work, the level of development of integrative thinking students (speech therapists).
 
Date 2015-07-03T12:30:09Z
2015-07-03T12:30:09Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Пахомова Н. Г. Стан сформованості теоретико-когнітивного компоненту інтеграції медико-психологічної і педагогічної складових професійної підготовки логопедів / Н. Г. Пахомова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 26. - C. 169-173.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7709
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова