Запис Детальніше

Формування початкових мовних узагальнень у розумово відсталих учнів як педагогічна проблема

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування початкових мовних узагальнень у розумово відсталих учнів як педагогічна проблема
 
Creator Руденко, А. О.
 
Subject початкові мовні узагальнення
практичні граматичні вправи
слова, що означають назву предмета, ознаку предмета, дію предмета
начальные языковые обобщения
практические грамматические упражнения
слова, обозначающие название предмета, признаки предмета, действие предмета
initial language generalizations
practical grammatical exercises
words, that mean the name of object, sign of object, action of object
376-056.34.016:81
 
Description У статті представлено теоретичний аналіз наявних у спеціальній літературі наукових праць вітчизняних і зарубіжних вчених-дефектологів (олігофренопедагогів) з формування початкових мовних узагальнень у розумово відсталих учнів. Не дивлячись на досить чисельну кількість авторів, які досліджували дану проблему, вона залишається недостатньо розробленою та однією із найактуальніших педагогічних проблем у світлі сучасних вимог до змісту та організації корекційного навчання розумово відсталих учнів.
В статье представлено теоретический анализ имеющихся в специальной литературе научных работ отечественных и зарубежных ученых-дефектологов (олигофренопедагогов) по формированию начальных языковых обобщений у умственно отсталых учащихся. Несмотря на достаточно многочисленное количество авторов, которые исследовали данную проблему, она остается по-прежнему недостаточно изученной и одной из самых актуальных педагогических проблем в свете современных требований к содержанию и организации коррекционного обучения умственно отсталых учащихся .
In the article the theoretical analysis of present in the special literature scientific works of home and foreign scientists and defectologists (oligophrenopedagogics) is presented from forming of initial language generalizations for retard students. In spite of numeral enough amount of authors and their inelaborateness on this issue, she remains one of the most actual pedagogical problems in the light of modern requirements to maintenance and organization of correction studies mentally of backward students.
 
Date 2015-07-03T12:30:10Z
2015-07-03T12:30:10Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Руденко А. О. Формування початкових мовних узагальнень у розумово відсталих учнів як педагогічна проблема / А. О. Руденко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 26. - C. 197-200.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7715
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова