Запис Детальніше

Диференційна діагностика особливостей психічного розвитку дітей молодшого шкільного віку із психо-органічним синдромом резидуально-органічного генезу

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Диференційна діагностика особливостей психічного розвитку дітей молодшого шкільного віку із психо-органічним синдромом резидуально-органічного генезу
 
Creator Клименко, І. С
 
Subject психоорганічний синдром
церебрастенічна форма психоорганічного синдрому
розумова відсталість
емоційний стан
психоорганический синдром
церебрастеническая форма психоорганического синдрома
умственная отсталость
эмоциональное состояние
psychoorganic syndrome
cerebrostenic form of psychoorganic syndrome
mental retardation
emotional state
159.922.76-056.36-053.5:159.923.2
 
Description У статті розглянуті результати дослідження особливостей психічного розвитку у виділених груп дітей із психоорганічним синдромом (психопатоподібною і церебростенічною формами) в порівнянні з дітьми із нормою психічного розвитку, дітьми з синдромом психомоторної разгальмованості, дітьми з аутизмом, дітьми з розумовою відсталістю. Дослідження проводились в галузі пізнавальної (мислення, пам'ять, увага, мовна діяльність, сприйняття, уява, комунікативні навички) та емоційної сфер психічного розвитку.
В статье рассмотрены результаты исследовани яособенностей психического развития в выделенных группе детей с психоорганическим синдромом (психопатоподобной и церебростенической формами) в сравнении с детьми с нормой психическог оразвития, детьми с синдромом психомоторной расторможенности, детьми с аутизмом, детьми с умственной отсталостью. Исследования проводились в области познавательной (мышление, память, внимание, речевая деятельность, восприятие, воображение, коммуникативные навыки) и эмоциональной сфер психического развития.
The article describes there sultsof studies of the mental development inselected groups of children with psychoorganic syndrome (psychopathic and cerebrostenicforms) compared with children with normal mental development of children,with psychomotor disinhibition syndrome, children with autism, children with mental retardation. The studies were conducted in the field of cognitive (thinking, memory, attention, speech activity, perception, imagination, communication skills ) and emotional spheres of mental development.
 
Date 2015-07-03T12:30:13Z
2015-07-03T12:30:13Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Клименко І. С Диференційна діагностика особливостей психічного розвитку дітей молодшого шкільного віку із психо-органічним синдромом резидуально-органічного генезу / І. С Клименко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 26. - C. 319-324.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7743
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова