Запис Детальніше

Аналіз результатів дослідження рівня сформованості складових семантичних полів слів у дітей середнього шкільного віку з ТПМ

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз результатів дослідження рівня сформованості складових семантичних полів слів у дітей середнього шкільного віку з ТПМ
 
Creator Ткач, О. М.
 
Subject семантичне поле
складові семантичного поля
гармонійний мовленнєвий розвиток та дисгармонійні різновиди розвитку семантичних полів слів
семантическое поле
составляющие семантического поля
гармоничный речевое развитие и дисгармоничные разновидности развития семантических полей слов
semantic field
semantic field components
harmonic language development and disharmonious types of semantic fields of words
376.42:041.37
 
Description У статті висвітлено погляди мовознавців, психологів та корекційних педагогів на особливості формування семантичних полів слів у дітей різних вікових категорій та визначена потреба у дослідженні рівня сформованості семантичних складових та взаємозвязків між ними у дітей середнього шкільного віку з ТПМ. Проаналізовано погляди фахівців різних галузей знань на проблему діагностики особливостей формування семантичних полів слів у дітей різного віку. Основна частина статті присвячена аналізу кількісних та якісних показників використання семантичних складових у ядрах та на периферії семантичних полів слів у дітей середнього шкільного віку з ТПМ. Виділено групи дітей та охарактеризовано особливості використання ними різних частин мови, процентні співвідношення між визначеними показниками та відповідність їх гармонійному мовленнєвому розвитку чи різновидам дисгармонійного розвитку семантичних полів слів.
В статье рассмотрены взгляды языковедов, психологов и коррекционных педагогов на особенности формирования семантических полей слов у детей разных возрастных категорий и определена потребность в исследовании уровня сформированности семантических составляющих и взаимосвязей между ними у детей среднего школьного возраста с ТНР. Освещены взгляды специалистов различных областей знаний на проблему диагностики особенностей формирования семантических полей слов у детей разного возраста. Основная часть статьи посвящена анализу количественных и качественных показателей использования семантических составляющих в ядрах и на периферии семантических полей слов у детей среднего школьного возраста с ТНР. Выделены группы детей и охарактеризованы особенности использования ими различных частей речи, процентные соотношения между определенными показателями и соответствие их гармоничному речевом развитии или разновидностям дисгармоничного развития семантических полей слов.
The article discusses the views of linguists, psychologists and remedial teachers on features of the formation of semantic fields of words in children of different ages and identified a need to study the level of formation of semantic components and interrelationships between children of secondary school age with SSD. Deals with the views of experts from different disciplines to problem diagnosis features of formation of semantic fields of words in children of all ages. The bulk of the article is devoted to the analysis of quantitative and qualitative indicators of semantic components in the nuclei and at the periphery of semantic fields of words in children of secondary school age with SSD. The group of children and their use of the features described different parts of speech, percentages between certain parameters and their compliance with the harmonious development of speech varieties or disharmony of semantic fields of words.
 
Date 2015-07-03T12:39:23Z
2015-07-03T12:39:23Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Ткач О. М. Аналіз результатів дослідження рівня сформованості складових семантичних полів слів у дітей середнього шкільного віку з ТПМ / О. М. Ткач // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 27. - C. 210-215.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7814
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова