Методика використання комплексних завдань у процесі навчання інформатики в старшій школі.
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методика використання комплексних завдань у процесі навчання інформатики в старшій школі.
|
|
Creator |
Дегтярьова, Неля Валентинівна
|
|
Subject |
інформатичні компетентності
комплексні завдання старша школа ключові компетентності моніторинг діагностування навчальних досягнень учнів computer competence complex jobs high school key competencies monitoring diagnostics of students ' academic achievements 373.3:371.32:004 |
|
Description |
У дисертації теоретично й експериментально обґрунтованодоцільність впровадження методичної системиформування інформатичних компетентностей учнів старших класів при використанні комплексних завдань з інформатики.Уточнено сутність поняття «комплексні завдання» та досліджено використання комплексних завдань як засобу навчання інформатики та в контексті здійснення діагностування навчальних досягнень учнів старших класів з інформатики. Визначеноінформатичні компетентності, їх окремі компоненти (когнітивний, діяльнісний, мотиваційний, інтелектуальний, особистісний)та шляхи їх формування учнями.Розроблена система комплексних завдань для проведення практичних робіт з інформатики для старших класів загальноосвітніх шкіл, що може бути використана в процесі навчання інформатики за навчальною програмою рівня стандарту, академічного рівня. Обґрунтовано, що для набуття учнями інформатичних компетентностейдоцільно поєднувати різні типи завдань при виконанні практичної роботи. Розробленометодичні рекомендації щодо створення та використання комплексних завдань для проведення практичних робіт з інформатики; досліджено процес здійснення діагностування навчальних досягнень учнів старших класів та навчання в цілому інформатики в загальноосвітніх школах. Експериментально перевірено результативність запропонованих компонентів методичної системи формування інформатичних компетентностей учнів старших класів при використанні комплексних завдань. In the thesis theoretically and experimentally substantiated methods of forming of the computer science competencies of senior students when using complex tasks during carrying out of practical works. The concept of «computer competence», their separate components (cognitive, activity, motivation, personal, intellectual, and the ways of their formation disciples. It is proved that for acquisition by students of the computer science competencies is expedient to combine different types of jobs when doing practical work. Developed methodical recommendations on creation and use of integrated tasks for carrying out of practical works on computer science. Clarified the essence of such concepts as «monitoring» and «diagnosis» of educational activity of students; the process of implementation of the diagnosis of learning achievements of pupils of the senior classes and training in General, Informatics in secondary schools. Experimentally verified the effectiveness of the proposed components of the methodical system of formation of the computer science competencies of pupils of the senior classes based on complex tasks. |
|
Date |
2015-07-22T12:03:41Z
2015-07-22T12:03:41Z 2015 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Дегтярьова, Неля Валентинівна. Методика використання комплексних завдань у процесі навчання інформатики в старшій школі : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Н. В. Дегтярьова ; наук. кер. Ю. С. Рамський ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 20 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7861 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
|
|