Запис Детальніше

Теоретико-методичні основи підготовки майбутніх педагогів до професійного спілкування

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Теоретико-методичні основи підготовки майбутніх педагогів до професійного спілкування
 
Creator Савенкова, Людмила Олексіївна
 
Subject педагогічне спілкування
педагогическое общение
pedagogical communication
педагогічний контакт
педагогический контакт
pedagogical contact
емоційний та пізнавальний види педагогічного контакту
эмоциональный и познавательный виды педагогического контакта
emotional and cognitive types of pedagogical contact
комунікативні вміння педагога
коммуникативные умения педагога
communicative skills of a teacher
соціальна перцепція
социальная перцепция
social perception
мовленнєві й немовленнєві засоби спілкування
речевые и неречевые средства общения
verbal and non-verbal means of communication
комунікативна “атака”
коммуникативная “атака”
communicative “attack”
378:370.153.1
 
Description У дисертації обгрунтована й розроблена теоретична модель підготовки майбутніх педагогів до професійного спілкування в закладах вищої освіти, яка включає: структуру, механізми функціонування, стадії розвитку педагогічного спілкування; систему комунікативних умінь педагога; зміст, психолого-педагогічні та методичні засади підготовки до цього спілкування. Викладені результати системного узагальнення процесів становлення і розвитку педагогічного контакту в професійному спілкуванні педагога.
В диссертации обоснована и разработана теоретическая модель подготовки будущих педагогов к профессиональному общению в высших учебных заведениях, которая включает: структуру, механизмы функционирования, стадии развития педагогического общения; систему комуникативных умений педагога; содержание, психолого-педагогические и методические основы подготовки к этому общению. Изложены результаты системного обобщения процессов становления и развития педагогического контакта в профессиональном общении педагога.
In this dissertation is worked out the theoretical model of preparation teachers to be for professional communication in High Schools, which includes: structure, way of functioning, degrees of pedagogical communication development; the system of communicative skills of a teacher, plot, psychological and pedagogical and methodical basis of preparation for this communication. There are given the results of systematic generalization of the development processes and the growth of pedagogical contacts within professional communication of a teacher.
 
Date 2015-07-29T19:19:02Z
2015-07-29T19:19:02Z
1998
 
Type Other
 
Identifier Савенкова, Людмила Олексіївна. Теоретико-методичні основи підготовки майбутніх педагогів до професійного спілкування : автореф. дис. ... докт. пед. наук: 13.00.01 / Л. О. Савенкова ; наук. кер. О. В. Киричук ; М-во освіти і науки України ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 1998. - 32 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7877
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова