Запис Детальніше

Дидактичні основи навчання графічної грамоти учнів початкової школи

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дидактичні основи навчання графічної грамоти учнів початкової школи
 
Creator Васенко, Валентина Василівна
 
Subject дидактичні основи
графічна грамота
педагогічні закономірності
диференційований підхід
дидактические основы
графическая грамота
педагогические закономерности
дифференцированный подход
didactical of a basis
graphic letter
pedagogical laws
differentiated approach
372.874
 
Description У результаті виконання дисертаційного дослідження теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні закономірності вивчення елементів графічної грамоти молодшими школярами на уроках трудового навчання, математики та образотворчого мистецтва. Визначено показники та рівні засвоєння цього виду навчального матеріалу означеною віковою групою учнів. Запропоновано різні види завдань до означених предметів, які сприяють розвитку абстрактного мислення, уяви та здатності до самостійного вирішення навчальних завдань. У процесі дослідження розроблено показники рівнів засвоєння графічної грамоти учнями початкової школи, що дозволяє діагностично працювати з ними вчителями для забезпечення наступності у навчанні з основною школою. Теоретично обґрунтовано і визначено поняття “графічна грамота”, яке визначає діяльність молодших школярів, проаналізовано розвиваючі можливості навчання графічної грамоти молодших учнів. За результати дослідження створено робочий зошит з елементів графічної грамоти для молодших школярів, який дозволяє вчителю забезпечувати диференційований підхід в організації графічної діяльності молодших школярів.
Диссертация посвящена теоретическому обоснованию и экспериментальной проверке возможности овладения младшими школьниками элементами графической грамоты на уроках начальной школы. На основе широкого анализа литературных источников определено, что графическая деятельность учеников начальной школы организовывается не на достаточном уровне для развития логического мышления и пространственных представлений. Это сказывается на возможностях учащихся успешным овладением общеобразовательных школ.
The dissertation is devoted to a theoretical substantiation and experimental check of an opportunity of mastering by the younger schoolboys by elements of the graphic letter at lessons of an elementary school. On the basis of the wide analysis of the references is determined, that the graphic activity of the schoolboys of an elementary school is organized not on sufficient for development of logic thinking and spatial representations a level. It has an effect for their opportunities of successful mastering by graphic knowledge and skills in middle classes of comprehensive schools.
 
Date 2015-08-07T14:07:15Z
2015-08-07T14:07:15Z
2002
 
Type Other
 
Identifier Васенко, Валентина Василівна. Дидактичні основи навчання графічної грамоти учнів початкової школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. В. Васенко ; наук. кер. В. К. Сидоренко; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2002. - 19 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7895
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова