Психологічні умови активізації творчої навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення психологічних дисциплін
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Психологічні умови активізації творчої навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення психологічних дисциплін
|
|
Creator |
Давидюк, Наталія Миколаївна
|
|
Subject |
творча навчально-пізнавальна діяльність
пізнавальна активність рівні пізнавальної активності мотивація навчально-пізнавальної діяльності ихологічні умови активізації навчально-пізнавальної діяльності творческая учебно-познавательная деятельность познавательная активность уровни познавательной активности мотивация учебно-познавательной деятельности сихологические условия активизации учебно-познавательной деятельности creative scientific-cognitive activity cognitive activity levels of cognitive activity motivation of scientific-cognitive activity psychological conditions of activity of creative scientific-cognitive activity 159.922.7:37.015.3 |
|
Description |
Дисертація присвячена дослідженню психологічних умов активізації творчої навчально-пізнавальної діяльності студентів в процесі вивчення психологічних дисциплін. Для активізації творчої навчально-пізнавальної діяльності студентів необхідно: формування змістовних мотивів навчально-пізнавальної діяльності та професійного самовизначення; використання сучасних концепцій навчання; надання навчальному матеріалу особистісного смислу, який би викликав навчально-пізнавальний інтерес у студентів; використання методів і прийомів навчання, які б активізували навчальну і пізнавальну активність, створення психологічних умов, активізації творчої навчально-пізнавальної діяльністі студентів. Творча пізнавальна діяльність характеризується єдністю мотиваційних, інтелектуальних, процесуальних, емоційно-вольових процесів і формується в навчальному процесі, який є двостороннім і залежить від суб’єкт-суб’єктної взаємодії.
Диссертация посвящена исследованию психологических условий активизации творческой учебно-познавательной деятельности студентов высших учебных заведений в процессе изучения психологических дисциплин. Показателем готовности специалиста к профессиональной деятельности является сформированность познавательной активности - сложного системного качества субъекта, которое интегрирует такие качественные характеристики познавательной деятельности как познавательную самостоятельность, познавательную инициативность, полноту и устойчивость знаний, умений и навыков в этой сфере деятельности. The dissertation is dedicated to the investigation of psychological conditions activation of creative scientific-cognitive students activity in the process of learning of psychological subjects. In order to activate the creative scientific-cognitive activity of students it is necessary to meet the following: the formation of substantial motives and motivation of professional self-determination; use of modern learning concepts on the basis of humanistic philosophy of formation; attachment of personal sense to educational material; educational material construction in the way to assist the organization of students’ searching activity; the usage of such methods and devices of teaching, scientific-cognitive students’ activity, organizational forms of learning, which activate the scientific and cognitive activity of in the educational process; application of psychological devices of stimulating of students’ active cognitive activity etc. |
|
Date |
2015-08-08T11:53:47Z
2015-08-08T11:53:47Z 2003 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Давидюк, Наталія Миколаївна. Психологічні умови активізації творчої навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення психологічних дисциплін: автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.М. Давидюк ; наук. кер. О. В. Киричук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7901 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|