Запис Детальніше

Психологічні умови активізації творчої навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення психологічних дисциплін

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психологічні умови активізації творчої навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення психологічних дисциплін
 
Creator Давидюк, Наталія Миколаївна
 
Subject творча навчально-пізнавальна діяльність
пізнавальна активність
рівні пізнавальної активності
мотивація навчально-пізнавальної діяльності
ихологічні умови активізації навчально-пізнавальної діяльності
творческая учебно-познавательная деятельность
познавательная активность
уровни познавательной активности
мотивация учебно-познавательной деятельности
сихологические условия активизации учебно-познавательной деятельности
creative scientific-cognitive activity
cognitive activity
levels of cognitive activity
motivation of scientific-cognitive activity
psychological conditions of activity of creative scientific-cognitive activity
159.922.7:37.015.3
 
Description Дисертація присвячена дослідженню психологічних умов активізації творчої навчально-пізнавальної діяльності студентів в процесі вивчення психологічних дисциплін. Для активізації творчої навчально-пізнавальної діяльності студентів необхідно: формування змістовних мотивів навчально-пізнавальної діяльності та професійного самовизначення; використання сучасних концепцій навчання; надання навчальному матеріалу особистісного смислу, який би викликав навчально-пізнавальний інтерес у студентів; використання методів і прийомів навчання, які б активізували навчальну і пізнавальну активність, створення психологічних умов, активізації творчої навчально-пізнавальної діяльністі студентів. Творча пізнавальна діяльність характеризується єдністю мотиваційних, інтелектуальних, процесуальних, емоційно-вольових процесів і формується в навчальному процесі, який є двостороннім і залежить від суб’єкт-суб’єктної взаємодії.
Диссертация посвящена исследованию психологических условий активизации творческой учебно-познавательной деятельности студентов высших учебных заведений в процессе изучения психологических дисциплин. Показателем готовности специалиста к профессиональной деятельности является сформированность познавательной активности - сложного системного качества субъекта, которое интегрирует такие качественные характеристики познавательной деятельности как познавательную самостоятельность, познавательную инициативность, полноту и устойчивость знаний, умений и навыков в этой сфере деятельности.
The dissertation is dedicated to the investigation of psychological conditions activation of creative scientific-cognitive students activity in the process of learning of psychological subjects. In order to activate the creative scientific-cognitive activity of students it is necessary to meet the following: the formation of substantial motives and motivation of professional self-determination; use of modern learning concepts on the basis of humanistic philosophy of formation; attachment of personal sense to educational material; educational material construction in the way to assist the organization of students’ searching activity; the usage of such methods and devices of teaching, scientific-cognitive students’ activity, organizational forms of learning, which activate the scientific and cognitive activity of in the educational process; application of psychological devices of stimulating of students’ active cognitive activity etc.
 
Date 2015-08-08T11:53:47Z
2015-08-08T11:53:47Z
2003
 
Type Other
 
Identifier Давидюк, Наталія Миколаївна. Психологічні умови активізації творчої навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення психологічних дисциплін: автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Н.М. Давидюк ; наук. кер. О. В. Киричук ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2003. — 20 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7901
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова