Професійно-прикладні основи формування здорового способу життя студентів вищих навчальних закладів економічного профілю
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Професійно-прикладні основи формування здорового способу життя студентів вищих навчальних закладів економічного профілю
|
|
Creator |
Завидівська, Наталія Назарівна
|
|
Subject |
професійно-прикладні основи
оптимальний режим рухової активності принципи формування здорового способу життя студенти вищих навчальних закладів економічного профілю підготовка економіста-педагога модель професійно-прикладних основ формування здорового способу життя профессионально-прикладные основы оптимальный режим двигательной активности студенты высших учебных заведений экономического профиля подготовка экономиста-педагога модель профессионально-прикладных основ формирования здорового образа жизни professional and applied bases optimal regime of motional activity principles of formation of healthy way of life students of higher educational institutions raining of trainers in economic sciences model of professional and applied bases of formation of healthy way of life 378.17:371.7 |
|
Description |
У дисертації досліджується проблема професійно-прикладних основ формування здорового способу життя студентів вищих навчальних закладів економічного профілю. Розкрито методологічні, теоретичні та методичні аспекти даної проблеми. Здійснено аналіз категорій "професійно-прикладні основи", "здоровий спосіб життя", "формування здорового способу життя" та "рухова активність" у педагогічному, психологічному та фізичному аспектах. Основний акцент зроблено на визначенні та обґрунтуванні складових професійно-прикладних основ, котрі сприятимуть формуванню навичок здорового способу життя майбутніх економістів-педагогів та виховуватимуть у них вміння передавати ці навички іншим. Розроблено, експериментально перевірено та рекомендовано у навчально-виховний процес модель професійно-прикладних основ формування здорового способу життя для студентів вищих навчальних закладів економічного профілю та обґрунтовано її сутність. Зміст цієї моделі включає принципи формування здорового способу життя, оптимальний режим рухової активності та педагогічні умови управління. Професійно-прикладну значущість цих складових визначає специфіка роботи економіста, однією з характеристик якої є присутність постійного психічного напруження через ризик при здійсненні фінансових операцій. Структура – взаємозв'язок її складових. Основна функція – оптимізація процесу формування здорового способу життя. Експериментально перевірено, що використання моделі в навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів економічного профілю сприяє оптимізації процесу формування здорового способу життя, а це, у свою чергу, дасть змогу майбутнім економістам підтримувати належний рівень здоров'я та високу працездатність упродовж усього життя. В диссертации исследуется проблема профессионально-прикладных основ формирования здорового образа жизни студентов высших учебных заведений экономического профиля. Раскрыты методологические, теоретические и методические аспекты данной проблемы. Осуществлен анализ категорий "профессионально-прикладные основы", "здоровый образ жизни", "формирование здорового образа жизни" и "двигательная активность" в педагогическом, психологическом и физическом аспектах. Основной акцент направлен на определение и обоснование составных частей профессионально-прикладных основ, которые будут способствовать формированию навыков здорового образа жизни будущих экономистов-педагогов, а также воспитывать у них умения передавать эти навыки другим. Problem of the professional and applied bases of formation of students' healthy way of life in higher economic educational institutions is investigated in the presented dissertation. Methodological, theoretical and methodical aspects of the problem are exposed. Analysis of such categories as “professional and applied”, “healthy way of life”, “formation of healthy way of life”, “motional activity” is carried out in pedagogical, psychological and physical aspects. The main emphasis is made on defining and substantiating components of professional and applied bases which help to form skills of healthy way of life of trainers in economic sciences and will develop this skills in other people. Model of professional and applied bases of formation of students' healthy way of life in higher economic educational institutions have been worked out, experimentally verified, implemented in the educational and training process, its essence have been substantiated. Content of the model includes principles of formation of healthy way of life, optimal regime of motional activity and pedagogical conditions of management. Structure of the presented model is correlation of its components. The main function is optimization of the process of formation of healthy way of life. It have been experimentally verified that use of the model in the educational and training process in higher educational institutions favours the optimization of the process of formation of healthy way of life, therefore providing future bank employees with ample opportunity to maintain the necessary level of health and remarkable capacity for work throughout their lives. |
|
Date |
2015-08-10T11:41:40Z
2015-08-10T11:41:40Z 2002 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Завидівська, Наталія Назарівна. Професійно-прикладні основи формування здорового способу життя студентів вищих навчальних закладів економічного профілю : автореф. дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 / Н.Н. Завидівська ; наук. кер. О. Д. Дубогай ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 20 с. — укp.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7909 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|