Запис Детальніше

Психолого-педагогічна підготовка майбутнього вчителя до організації музично-пізнавальної діяльності учнів початкової школи

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Психолого-педагогічна підготовка майбутнього вчителя до організації музично-пізнавальної діяльності учнів початкової школи
 
Creator Федорчук, Вікторія Вікторівна
 
Subject музично-пізнавальна діяльність
рефлексивна діяльність
внутрішньодіалогове мислення
особистісно зорієнтоване навчання
діалогова взаємодія
феноменологічне пізнання
музыкально-познавательная деятельность
рефлексивная деятельность
внутреннедиалоговое мышление
личностно ориентированное обучение
диалогическое взаимодействие
феноменологическое познание
musical cognitive activity
reflexive activity
inner dialogue thinking
person-orientated education
dialogue interaction
phenomenological cognition
378.147:78
 
Description Дисертацію присвячено проблемі підготовки майбутнього вчителя до організації музичного пізнання в початкових класах. Подано аналіз базових понять дослідження та висвітлено їхню сутність, виходячи з потреб особистісно зорієнтованого, гуманістичного навчання. Обгрунтовано значення ідей гуманістичної психології, феноменології, роль рефлексії, внутрішньодіалогового мислення у пізнанні музичного мистецтва. Визначено критерії та рівні готовності студентів до організації рефлексивної музично-пізнавальної діяльності. Розроблено й апробовано поетапну методику психолого-педагогічної підготовки студентів до організації музичного пізнання в початковій школі.
Диссертация посвящена проблеме подготовки будущих учителей к организации музыкально-познавательной деятельности учащихся начальных классов. Проанализирована сущность понятия “музыкально-познавательная деятельность” в контексте гуманистического, личностно ориентированного обучения. Исследовано значение идей гуманистической психологии, феноменологии, герменевтики, прагматизма как теоретической основы реализации личностно ориентированного подхода к музыкальной педагогике. Именно эти идеи раскрывают сущность музыкально-познавательной деятельности как таковой, что в значительной степени зависит от творческой самостоятельности реципиента, его способности к индивидуальному, ассоциативному толкованию художественных образов, нестандартному решению проблем музыкального познания.
The dissertation deals with the problem of training of future teacher for organization of musical cognition in junior forms. The main terms of research are analized here and their essence is considered according to the needs of person-orientated, humanistic education. The meaning of ideas of humanistic psychology, phenomenology, the role of reflection and inner dialogue thinking in cognition of musical art are motivated. The criteria and levels of preparation of preparation of students for organization of reflexive musical cognitive activity are defined. Methods for every stage of psychological and pedagogical training of students for organization of musical cognition in primary school are worked out and approved.
 
Date 2015-08-29T18:11:32Z
2015-08-29T18:11:32Z
2002
 
Type Other
 
Identifier Федорчук, Вікторія Вікторівна. Психолого-педагогічна підготовка майбутнього вчителя до організації музично-пізнавальної діяльності учнів початкової школи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. В. Федорчук ; наук. кер. О. П. Рудницька ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К., 2002. — 20 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7955
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова