Організація навчання математики як загальноосвітньої дисципліни студентів коледжів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Організація навчання математики як загальноосвітньої дисципліни студентів коледжів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій
|
|
Creator |
Требик, Олена Сергіївна
|
|
Subject |
єдиний інформаційний простір
загальноосвітня дисципліна "Математика" інформаційно-комунікаційні технології організація навчального процесу colleges information and communication technologies mathematics as a secondary discipline pedagogical conditions school organization unified information space 378.016: [54:004] (043.3) |
|
Description |
У дисертаційній роботі з’ясовано сучасний стан досліджуваної проблеми; розкрито психолого-педагогічні особливості навчання математики як загальноосвітньої дисципліни студентів коледжів і використання ІКТ у навчальному процесі; визначено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови ефективної організації навчання математики студентів коледжів з використанням ІКТ; розроблено методику реалізації визначених педагогічних умов у процесі навчання математики в коледжі та створено відповідне методичне забезпечення; експериментально перевірено дієвість та ефективність розробленої методики. Результати дослідження можуть бути використані для організації навчання математики як загальноосвітньої дисципліни у вищих навчальних закладах І-ІІ рівня акредитації. In thesis is analyzed the current state of these problems research; considered psycho-pedagogical features of teaching mathematics with ICT; identified effective pedagogical conditions of teaching mathematics with ICT; described how to create a unified information space through which the college implemented mathematics teaching organization; given examples of appropriate using ICT as traditional and innovative methods of mathematics teaching in colleges; defined some features of controlling knowledge and skills of colleges students and possibility to control it with ICT; proposed construction and implementation of individual training colleges trajectories. Results can be used to organize mathematics learning as a secondary discipline in institution of higher education I-II levels of accreditation. Developed in these materials will be useful not only for teachers of higher education, but for high school teachers and for pedagogical universities students. |
|
Date |
2015-09-08T09:39:51Z
2015-09-08T09:39:51Z 2015 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Требик, Олена Сергіївна. Організація навчання математики як загальноосвітньої дисципліни студентів коледжів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. С. Требик ; наук. кер. В. Г. Бевз ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 20 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7994 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
|
|