Запис Детальніше

Особливості психологічного супроводу аутичних дітей у дошкільній установі

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості психологічного супроводу аутичних дітей у дошкільній установі
 
Creator Качмарик, Христина Василівна
 
Subject аутизм
аутистичні порушення
ступінь аутизму
психологічний супровід
чинники ефективності психологічного супроводу
особливості психологічного супроводу
autism
autistic disorders
degree of autism
psychological support
factors for efficiency of psychological support
features of psychological support
159.922.76 – 053.4
 
Description Дисертація присвячена комплексному вивченню особливостей психологічного супроводу аутичних дітей у дошкільній установі. Проведене експериментальне вивчення особливостей психологічного супроводу виявило 3 його види: «цілеспрямований, координований, послідовний», «частковий, різноспрямований, довільний», «фрагментарний, хаотичний, розбалансований», які детермінують ступінь аутичних показників. Експериментальне вивчення психічного розвитку дітей з аутизмом дошкільного віку дало підстави для виділення трьох ступенів аутизму дітей означеного віку: перший ступінь характеризується окремими, другий – легкими (помірними), третій – тяжкими аутистичними порушеннями. Теоретично обґрунтована, розроблена, та апробована система психологічного супроводу дітей з аутизмом, яка містить блоки: діагностичний, змістовий та моніторинговий. Визначено основні чинники ефективності психологічного супроводу аутичних дітей у дошкільній установі, що доведено експериментально.
Dissertation is devoted to the complex study of the features of psychological support for autistic children in preschool institutions. An experimental study of psychological support is carried out. Diagnostic tools for children with autism of preschool age is presented and experimentally verified. The criteria, levels and indicators for progress of autistic children are grounded. Theoretically well-founded, developed and tested system of psychological support for children with spectrum of autistic disorders is presented as a model containing the following blocks: diagnostic, monitoring and contents. The main factors affecting the psychological support for autistic children in preschool institutions are determined: «activisation of cognitive mental processes», «establishing of emotional contact of specialists with an autistic child», «sensory integration of autistic children to overcome their supersensibility», that confirms the validity of the proposed system of psychological support.
 
Date 2015-09-09T10:35:16Z
2015-09-09T10:35:16Z
2015
 
Type Other
 
Identifier Качмарик, Христина Василівна. Особливості психологічного супроводу аутичних дітей у дошкільній установі : автореферат дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 / Х. В. Качмарик ; наук. кер. К. О. Островська ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 19 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8003
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова