Особливості психологічного супроводу аутичних дітей у дошкільній установі
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості психологічного супроводу аутичних дітей у дошкільній установі
|
|
Creator |
Качмарик, Христина Василівна
|
|
Subject |
аутизм
аутистичні порушення ступінь аутизму психологічний супровід чинники ефективності психологічного супроводу особливості психологічного супроводу autism autistic disorders degree of autism psychological support factors for efficiency of psychological support features of psychological support 159.922.76 – 053.4 |
|
Description |
Дисертація присвячена комплексному вивченню особливостей психологічного супроводу аутичних дітей у дошкільній установі. Проведене експериментальне вивчення особливостей психологічного супроводу виявило 3 його види: «цілеспрямований, координований, послідовний», «частковий, різноспрямований, довільний», «фрагментарний, хаотичний, розбалансований», які детермінують ступінь аутичних показників. Експериментальне вивчення психічного розвитку дітей з аутизмом дошкільного віку дало підстави для виділення трьох ступенів аутизму дітей означеного віку: перший ступінь характеризується окремими, другий – легкими (помірними), третій – тяжкими аутистичними порушеннями. Теоретично обґрунтована, розроблена, та апробована система психологічного супроводу дітей з аутизмом, яка містить блоки: діагностичний, змістовий та моніторинговий. Визначено основні чинники ефективності психологічного супроводу аутичних дітей у дошкільній установі, що доведено експериментально.
Dissertation is devoted to the complex study of the features of psychological support for autistic children in preschool institutions. An experimental study of psychological support is carried out. Diagnostic tools for children with autism of preschool age is presented and experimentally verified. The criteria, levels and indicators for progress of autistic children are grounded. Theoretically well-founded, developed and tested system of psychological support for children with spectrum of autistic disorders is presented as a model containing the following blocks: diagnostic, monitoring and contents. The main factors affecting the psychological support for autistic children in preschool institutions are determined: «activisation of cognitive mental processes», «establishing of emotional contact of specialists with an autistic child», «sensory integration of autistic children to overcome their supersensibility», that confirms the validity of the proposed system of psychological support. |
|
Date |
2015-09-09T10:35:16Z
2015-09-09T10:35:16Z 2015 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Качмарик, Христина Василівна. Особливості психологічного супроводу аутичних дітей у дошкільній установі : автореферат дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 / Х. В. Качмарик ; наук. кер. К. О. Островська ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 19 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8003 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|