Теоретико-методичні засади диференціації розвивально-оздоровчих занять з фізичної культури учнів основної школи.
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретико-методичні засади диференціації розвивально-оздоровчих занять з фізичної культури учнів основної школи.
|
|
Creator |
Арефьєв, Валерій Георгійович
|
|
Subject |
учні-підлітки
урок фізичної культури розвивально-оздоровчий напрям диференційований підхід концепція модель adolescent school students lesson of physical culture developing and health promoting focus differentiated approach concept model 373.5.016 : 796 (043.3) |
|
Description |
В роботі встановлено об’єктивну необхідність радикальної перебудови змісту уроків фізичної культури, запроваджено інноваційні підходи й сучасні педагогічні особистісно-орієнтовані технології щодо організації та методики фізичного виховання школярів. Представлено технологію диференціації розвивально-оздоровчих занять з фізичної культури учнів основної школи, відповідну до сучасних вимог фізичного стану зростаючого покоління. Теоретично обґрунтовано концепцію та модель диференціації розвивально-оздоровчих занять з фізичної культури, обґрунтовано найбільш валідний спосіб розподілу учнів-підлітків на гомогенні групи за показниками їхнього біологічного віку; визначено особливості сумарної та парної взаємодії ступеня біологічного розвитку організму підлітків, їх рівня фізичних здібностей та показників фізичного здоров’я; визначено особливості термінової адаптації організму підлітків до фізичних навантажень різної спрямованості та вікову динаміку захворюваності. Доведено ефективність технології диференціації розвивально-оздоровчих занять з фізичної культури учнів основної школи загальноосвітніх навчальних закладів. In the work, the objective need for a radical alteration of the lessons of physical culture is recognized, and the innovative approaches and modern pedagogical personality-oriented technologies are introduced into the organization and methodology of physical education of school students. The aim of the study was to theoretically justify and develop a technology for differentiation of developing and health promoting lessons of physical culture for students of general school according to the modern requirements for the physical condition of the younger generation. The concept and model of differentiation of developing and health promoting lessons of physical culture is theoretically substantiated; the most valid method for distribution of adolescent school students into the homogenous groups by their biological age is substantiated; the peculiarities of the aggregate and pairwise interactions between biological development of adolescents body, their level of physical abilities and indices of physical health are ascertained; the peculiarities of short-term adaptation of adolescent’s body to physical exercises of various types and age-related dynamics of morbidity are determined. |
|
Date |
2015-09-10T08:47:56Z
2015-09-10T08:47:56Z 2015 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Арефьєв, Валерій Георгійович.
Теоретико-методичні засади диференціації розвивально-оздоровчих занять з фізичної культури учнів основної школи : автореферат дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 / В. Г. Арефьєв ; наук. консультант О. В. Тимошенко ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 35 с
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8014 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
|
|