Запис Детальніше

Застосування аксіологічного підходу до формування ключових компетентностей учнів у процесі вивчення фізики

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування аксіологічного підходу до формування ключових компетентностей учнів у процесі вивчення фізики
 
Creator Ліскович, О. В.
 
Subject ключова компетентність
аксіологічний підхід
цінності
навчально-пізнавальна компетентність
інформаційна компетентність
здоров’язбережувальна компетентність
ключевая компетентность
аксиологический подход
ценности
учебно-познавательная компетентность
информационная компетентность
здоровьесберегательная компетентность
key competencies
axiological approach
values
teaching and learning competence
informational competence
health saving competence
 
Description У статті досліджено методику формування особистісного компоненту ключових
компетентностей учнів у процесі вивчення фізики. Доведено, що наявність цінностей, ціннісних
орієнтацій у його складі зумовлює необхідність застосування аксіологічного підходу в навчанні.
Визначено перелік цінностей, що входять до складу навчально-пізнавальної, інформаційної та здоров’язбережувальної компетентності учня, та методику їх формування.
В статье исследовано методику формирования личностного компонента ключевых
компетентностей учащихся в процессе изучения физики. Доказано, что наличие ценностей,
ценностных ориентаций в его составе приводит к необходимости применения аксиологического
подхода в обучении. Определен перечень ценностей, входящих в состав учебно-познавательной,
информационной и здоровьесберегательной компетентностей учащихся, а также методика их
формирования.
In the article was investigated the methods of forming personal component of the key competencies
of students in the process of studying physics. It is proved that the existence of values, system of values in
its structure cause the necessity of using axiological approach in the study. It is determined the list of
values that are part of teaching and learning, informational and health saving competencies of a student,
and the method of their formation.
 
Date 2015-09-15T10:07:21Z
2015-09-15T10:07:21Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Ліскович О. В. Застосування аксіологічного підходу до формування ключових компетентностей учнів у процесі вивчення фізики / О. В. Ліскович // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 47. - C. 154-159.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8084
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова