Запис Детальніше

Синергетичний підхід до вдосконалення змісту фізичної освіти в загальноосвітній школі

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Синергетичний підхід до вдосконалення змісту фізичної освіти в загальноосвітній школі
 
Creator Сальник, І. В.
 
Subject синергетика
некласичне природознавство
постнекласичне природознавство
ентропійно-синергетичне сканування
еволюційно-синергетичний рівень
synergy
non-classical science
рostnonclassical science
entropy-synergistic scan
synergistic evolutionary level
 
Description У статті розглядаються сучасні проблеми, які визначають необхідність використання в системі освіти синергетичного підходу. Зазначається, що методологічні принципи синергетики широко використовуються в усіх галузях наук. З метою формування в учнів уявлень про єдину постнекласичну сучасну картину світу та для реального оволодіння новим рівнем природознавства учням та педагогам слід опановувати мову цього рівня. Завдяки чому можливе якісно інше мислення.
В статье рассматриваются современные проблемы, которые определяют необходимость использования в системе образования синергетического похода. Отмечается, что методологические принципы синергетики широко используются во всех отраслях науки. С целью формирования у учащихся представлений о единой постнеклассической современной картине мира и для реального овладения новым уровнем естествознания учащимся и педагогам необходимо освоить язык этого уровня, благодаря чему возможно качественно новое мышление.
The article considers contemporary issues that determine the need of using synergistic approach in education system. It is noted that methodological principles of synergy are widely use in all spheres of
science. Students and teachers should master the languageat this level in order to develop students’
notions about one postnonclassical modern view of the world and for real mastering a new level of natural science, making it possible a qualitatively different thinking.
 
Date 2015-09-15T10:07:23Z
2015-09-15T10:07:23Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Сальник І. В. Синергетичний підхід до вдосконалення змісту фізичної освіти в загальноосвітній школі / І. В. Сальник // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 47. - C. 250-256.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8102
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова