Запис Детальніше

Моделювання розвитку спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Моделювання розвитку спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів
 
Creator Цибуляк, Наталя Юріївна
 
Subject спостережливість
професійно важливі якості
психолого-педагогічні умови
вихователь дошкільного навчального закладу
observation
professionally important qualities
psychological and pedagogical conditions
educator of preschool educational establishment
159.9.072.7:372.3
 
Description У статті поглиблено зміст поняття«спостережливість» як професійно
важливої якості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів;
визначено компоненти(мотиваційно-цільовий, когнітивний, операційний),
критерії(спонукальні мотиви й цілі прояву спостережливості, розвиненість
пізнавальних психічних процесів, сформованість способів дій) розвитку
досліджуваної якості; виявлено сприятливі умови її розвитку(спрямованість
змісту навчальних дисциплін і виробничих практик на розвиток
спостережливості, використання для цього різних методів і форм організації
навчання, сформованість у майбутніх вихователів професійних мотивів фахової
підготовки, професійно-педагогічних ціннісних орієнтацій та адекватних і
глибоких уявлень щодо сутності та специфіки спостережливості вихователя,
розвиненість у студентів адекватної самооцінки спостережливості як
професійно важливої якості, здатності до рефлексії та емпатії). Обґрунтовано
модель розвитку спостережливості майбутніх вихователів дошкільних
навчальних закладів.
In the article there have been madethe analysis of the notion «observation» as a
professionally important quality of future educators of preschool educational
establishments has been deepened; components (motivational-purpose, cognitive,
operational), criteria (inducements and purposes of manifestation the observation,
sophistication of cognitive process, formation of action methods) of the development of
research quality have been defined; favorableconditions of its development have been
defined (orientation of the content of disciplines and industrial practices on the
development of observation; using for it different methods and forms of organization of
the teaching process; forming at future educators professional motives and
professional and value orientations, adequate and deep idea about the essence of
observation and also development of adequate self-estimation of observation as a
professional important quality, ability to reflection and empathy). The model of the
development of observation of futureeducators of preschool educational
establishments has been grounded.
 
Date 2015-09-17T13:55:16Z
2015-09-17T13:55:16Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Цибуляк Наталя Юріївна. Моделювання розвитку спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Наталя Юріївна Цибуляк // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент: збірник наукових праць / Ред. кол. : Євтух В. Б. (гол. ред.). – Київ : ТОВ «НВП «Інтерсервіс», 2015. – Вип. 17. – С. 152-161.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8126
 
Language uk
 
Publisher ТОВ «НВП «Інтерсервіс»