Запис Детальніше

Д. О. Тхоржевський про методологічні основи трудового навчання

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Д. О. Тхоржевський про методологічні основи трудового навчання
 
Creator Бєлікова, М. В.
Стешенко, В.В.
 
Subject методологічні основи трудового навчання
трудове навчання
Д. О. Тхоржевський
methodological foundations of labor education
employment training
D. Thorzhevskyy
методологічні основи трудового навчання
трудове навчання
Д. О. Тхоржевський
methodological foundations of labor education
employment training
D. Thorzhevskyy
 
Description В статті показано, що в якості методологічних основ трудового навчання Д. Тхоржевський
вбачав психолого-педагогічну теорію гармонійного розвитку особистості та психологічні теорії
діяльності й перенесення знань і вмінь; ґрунтовні принципи трудового навчання (політехнічну освіту,
поєднання навчання з продуктивною працею, профорієнтаційну роботу та формування в учнів
творчого ставлення до праці), а також відповідні їм функції, які визначили змістові лінії освітньої
галузі “Технології” й самого навчального предмета (ознайомлення учнів із навколишнім середовищем,
з людською діяльністю, формування в них якостей особистості відповідно до вимог суспільства, забезпечення розвитку здібностей).
The paper shows that as the methodological foundations of labor studies D. Thorzhevskyy saw psycho-
pedagogical theory harmonious development of personality and psychological activity theory and transfer of
knowledge and skills; fundamental principles of labor training (polytechnic education, combining education
with productive labor, vocational work and development of students’ creative attitude to work) and their
corresponding functions are defined semantic line educational field “Technology” and the same academic subject (acquaint students with the surrounding environment from human activities and formation of their
personality traits according to the requirements of society, development of skills).
В статті показано, що в якості методологічних основ трудового навчання Д. Тхоржевський
вбачав психолого-педагогічну теорію гармонійного розвитку особистості та психологічні теорії
діяльності й перенесення знань і вмінь; ґрунтовні принципи трудового навчання (політехнічну освіту,
поєднання навчання з продуктивною працею, профорієнтаційну роботу та формування в учнів
творчого ставлення до праці), а також відповідні їм функції, які визначили змістові лінії освітньої
галузі “Технології” й самого навчального предмета (ознайомлення учнів із навколишнім середовищем,
з людською діяльністю, формування в них якостей особистості відповідно до вимог суспільства,
забезпечення розвитку здібностей).
 
Date 2015-09-22T08:26:43Z
2015-09-22T08:26:43Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Бєлікова М. В. Д. О. Тхоржевський про методологічні основи трудового навчання / М. В. Бєлікова, В. В. Стешенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 51. - C. 13-17.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8166
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова