Д. О. Тхоржевський про методологічні основи трудового навчання
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Д. О. Тхоржевський про методологічні основи трудового навчання
|
|
Creator |
Бєлікова, М. В.
Стешенко, В.В. |
|
Subject |
методологічні основи трудового навчання
трудове навчання Д. О. Тхоржевський methodological foundations of labor education employment training D. Thorzhevskyy методологічні основи трудового навчання трудове навчання Д. О. Тхоржевський methodological foundations of labor education employment training D. Thorzhevskyy |
|
Description |
В статті показано, що в якості методологічних основ трудового навчання Д. Тхоржевський вбачав психолого-педагогічну теорію гармонійного розвитку особистості та психологічні теорії діяльності й перенесення знань і вмінь; ґрунтовні принципи трудового навчання (політехнічну освіту, поєднання навчання з продуктивною працею, профорієнтаційну роботу та формування в учнів творчого ставлення до праці), а також відповідні їм функції, які визначили змістові лінії освітньої галузі “Технології” й самого навчального предмета (ознайомлення учнів із навколишнім середовищем, з людською діяльністю, формування в них якостей особистості відповідно до вимог суспільства, забезпечення розвитку здібностей). The paper shows that as the methodological foundations of labor studies D. Thorzhevskyy saw psycho- pedagogical theory harmonious development of personality and psychological activity theory and transfer of knowledge and skills; fundamental principles of labor training (polytechnic education, combining education with productive labor, vocational work and development of students’ creative attitude to work) and their corresponding functions are defined semantic line educational field “Technology” and the same academic subject (acquaint students with the surrounding environment from human activities and formation of their personality traits according to the requirements of society, development of skills). В статті показано, що в якості методологічних основ трудового навчання Д. Тхоржевський вбачав психолого-педагогічну теорію гармонійного розвитку особистості та психологічні теорії діяльності й перенесення знань і вмінь; ґрунтовні принципи трудового навчання (політехнічну освіту, поєднання навчання з продуктивною працею, профорієнтаційну роботу та формування в учнів творчого ставлення до праці), а також відповідні їм функції, які визначили змістові лінії освітньої галузі “Технології” й самого навчального предмета (ознайомлення учнів із навколишнім середовищем, з людською діяльністю, формування в них якостей особистості відповідно до вимог суспільства, забезпечення розвитку здібностей). |
|
Date |
2015-09-22T08:26:43Z
2015-09-22T08:26:43Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бєлікова М. В. Д. О. Тхоржевський про методологічні основи трудового навчання / М. В. Бєлікова, В. В. Стешенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 51. - C. 13-17.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8166 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|