Запис Детальніше

Педагогічні умови ціннісної детермінації особистісного самовдосконалення майбутніх педагогів

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Педагогічні умови ціннісної детермінації особистісного самовдосконалення майбутніх педагогів
 
Creator Северіна, Т.М.
 
Subject ціннісно-смисловий розвиток
особистісний смисл
ціннісні орієнтації
ціннісна детермінація
особистісне самовдосконалення
value-notional development
value orientations
personal sense
value determination
self-improvement
 
Description У статті визначено та обґрунтовано педагогічні умови ціннісної детермінації особистісного
самовдосконалення майбутніх педагогів як важливої складової аксіологічного підходу до освітнього процесу у
вищих педагогічних навчальних закладах.
В статье выделены и обоснованы педагогические условия ценностной детерминации личностного
самосовершенствования будущих педагогов как важной составляющей аксиологического похода к
образовательному процессу высших педагогических учебных заведений.
In the article pedagogical conditions of future teachers‟ value determination of self-improvement are defined and
proved. The author considers them as an important component of the value approach to the educational process at the
higher educational establishments.
 
Date 2015-11-12T06:46:43Z
2015-11-12T06:46:43Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Северіна Т.М. Педагогічні умови ціннісної детермінації особистісного самовдосконалення майбутніх педагогів / Т. М. Северіна // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 16: Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики : сборник научных трудов / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2010. - Вип. 13 (23). - C. 111-115.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8454
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова