Запис Детальніше

Методика використання інноваційних технологій у підготовці майбутніх учителів музики до співацької діяльності

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методика використання інноваційних технологій у підготовці майбутніх учителів музики до співацької діяльності
 
Creator Сі Даофен
 
Subject інноваційні технології
майбутні вчителі музики
співацька діяльність
методична модель
поетапна методика
innovative technologies
future teachers of music
singing activities
methodological model
phased methodology
инновационные технологии
будущие учителя музыки
певческая деятельность
методическая модель
поэтапная методика
378.011.3-051 :784]:001.895
 
Description Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук
за спеціальністю 13.00.02 – «Теорія та методика музичного навчання». –
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова. – Київ,
2015.
У дисертаційному дослідженні розглянуто проблему формування
співацької підготовки майбутніх учителів музики до використання
інноваційних технологій, обґрунтовано функції, принципи та розроблено
педагогічні умови формування означеного феномена. Методика співацької
підготовки майбутніх учителів музики до використання інноваційних
технологій розглянута з позиції системно-цілісного, аксіологічного,
компетентнісного, акмеологічного та творчого підходів, що дало змогу
систематизувати, логічно вибудувати теоретичний матеріал відповідно
обраним загальнонауковим методологічним засадам. Процес співацької
підготовки майбутніх учителів музики до використання інноваційних
технологій забезпечує визначена нами взаємодія принципів, а саме:
соціокультурної відповідності, рефлексивного сприймання художніх образів музичних творів, інтенсифікації, свідомої опори на художньо-особистісний
діалог, проективності.
Визначено компонентну структуру, критерії, показники та рівні
сформованості співацької підготовленості майбутніх учителів музики до
використання інноваційних технологій, що становить взаємозв’язок
наступних компонентів: мотиваційно-спрямованого, технологічно-
компетентнісного та креативно-діяльнісного. Розроблено та
експериментально перевірено поетапну методику формування співацької
підготовленості майбутніх учителів музики до використання інноваційних
технологій, що реалізувалась у три етапи педагогічної роботи, а саме:
пізнавально-адаптаційного, рефлексивно-поглибленого, аналітико-творчого.
Результати проведеного дослідження допомогли визначити основні засоби,
прийоми та методи реалізації всього комплексу формування співацької
підготовленості майбутніх учителів музики до використання інноваційних
технологій
Thesis for scientific degree of candidate of pedagogical sciences, specialty
13.00.02 – «Theory and methods of musical education» - National Pedagogical
University named after Dragomanov. - Kiev, 2015.
The dissertation examines the problem of forming a singing training of
future music teachers to use innovative technologies, reasonable function,
principles and developed pedagogical conditions of formation of this phenomenon.
The technique of singing training of future music teachers to use innovative
technologies considered from the perspective of system-holistic, axiological,
competence, akmeologicheskogo and creativity that allowed to systematize
logically build theoretical material selected according to general scientific
methodological principles. The process of preparation of future teachers of singing
the music to the use of innovative technologies provides us certain interaction
principles, namely: socio-cultural conformity, reflexive perception of artistic
images of musical works, intensification, deliberate support for artistic and
personal dialogue, projective.
Determined component structure, criteria, indicators and levels of formation
of readiness of the future teachers of singing the music to the use of innovative
technologies, which is the relationship of the following components: motivationaldirectional,
tehnologicheski-competence and creative-activity. Developed and
experimentally tested a phased method of forming a singing readiness of the future
teachers of music to the use of innovative technologies implemented in three
phases of pedagogical work, namely cognitive-adaptive, reflective-depth,
analytical and creative. The results of the study helped identify basic tools,
techniques and methods of implementation of the whole complex of formation of
readiness of the future teachers of singing the music to the use of innovative
technologies.
Диссертация на соискание ученой степени кандидата педагогических
наук по специальности 13.00.02 – «Теория и методика музыкального
обучения». – Национальный педагогический университет имени
М.П.Драгоманова. – Киев, 2015.
В диссертационном исследовании рассмотрена проблема
формирования певческой подготовки будущих учителей музыки к
использованию инновационных технологий, обоснованно функции,
принципы и разработаны педагогические условия формирования указанного
феномена. Методика певческой подготовки будущих учителей музыки к
использованию инновационных технологий рассмотрена с позиции
системно-целостного, аксиологического, компетентностного,
акмеологического и творческого подходов, что позволило
систематизировать, логически выстроить теоретический материал в
соответствии выбранным общенаучным методологическим принципам.
Процесс певческой подготовки будущих учителей музыки к использованию
инновационных технологий обеспечивает определенное нами
взаимодействие принципов, а именно: социокультурного соответствия,
рефлексивного восприятия художественных образов музыкальных
произведений, интенсификации, сознательной опоры на художественно-
личностный диалог, проективности.
Определена компонентная структура, критерии, показатели и уровни
сформированности певческой подготовленности будущих учителей музыки к
использованию инновационных технологий, что составляет взаимосвязь следующих компонентов: мотивационно-направленного, технологически-
компетентностного и креативно-деятельностного. Разработана и
экспериментально проверена поэтапная методика формирования певческой
подготовленности будущих учителей музыки к использованию
инновационных технологий, которая реализовалась в три этапа
педагогической работы, а именно: познавательно-адаптационный,
рефлексивно-углубленный, аналитико-творческий. Результаты проведенного
исследования помогли определить основные средства, приемы и методы
реализации всего комплекса формирования певческой подготовленности
будущих учителей музыки к использованию инновационных технологий.
 
Date 2015-11-16T13:52:13Z
2015-11-16T13:52:13Z
2015-09
 
Type Other
 
Identifier Сі Даофен. Методика використання інноваційних технологій у підготовці майбутніх учителів музики до співацької діяльності : автореферат дис. … канд. пед. наук : 13.00.02 / Сі Даофен ; наук. кер. А. В. Козир ; М-во освіти і науки України ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – К., 2015. – 23 с.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8493
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова