Запис Детальніше

Адаптивні процеви в системі навчання студентів професії вчителя

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Адаптивні процеви в системі навчання студентів професії вчителя
 
Creator Бондар, В. І.
Опалюк, Т. Л.
 
Subject адаптація
адаптивність
адаптаційні процеси
професійна підготовка
професія
едукація
компетентнісна освіта
адаптация
адаптивность
адаптационные процессы
профессиональная подготовка
профессия
едукации
компетентностное образование
adaptation
adaptive
adaptive processes
training
profession
Education
Competence Education
 
Description У статті порушується проблема адаптивного навчання в контексті професійної
підготовки майбутнього вчителя-педагога і психолога. На базових теоретико-практичних
засадах розроблено професійно-орієнтовану концепцію реалізації адаптивної функції навчання в
структурі первинного професійного становлення вчителя початкової школи. Доведено, що
високі адаптивні можливості навчання успішно реалізуються за рахунок домінування
цінностей, зв’язаних передусім з особистісно-професійним розвитком студентів. Ця позиція,
сукупно з їх професіоналізацією й спеціалізацією, виступає в ролі умови, адекватної сутності
адаптивного навчання, вибору його теоретико-прикладного змісту, форм і методів оволодіння
знаннями й способами активного їх застосування в майбутній професійній діяльності.
В статье поднимается проблема адаптивного обучения в контексте профессиональной
подготовки будущего учителя-педагога и психолога. На базовых теоретико-практических
началах разработана профессионально-ориентированная концепция реализации адаптивной
функции обучения в структуре первичного профессионального становления учителя начальной
школы. Доказано, что высокие адаптивные возможности обучения успешно реализуются за
счет доминирования ценностей, связанных, в первую очередь, с личностно-профессиональным
развитием студентов. Эта позиция, совокупно с их профессионализацией и специализацией,
выступает в качестве условия, адекватной сущности адаптивного обучения, выбора его
теоретико-прикладного содержания, форм и методов овладения знаниями и способами
активного их применения в будущей профессиональной деятельности.
The article raised the problem of adaptive learning in the context of preparing future teachereducator and psychologist. In the basic theoretical and practical principles developed professionallyoriented concept implementation of an adaptive learning function in the structure of primary
professional becoming an elementary school teacher. Proved that high adaptive capacity study
successfully implemented by the dominance of values associated primarily with personal-professional
development of students. This position, in conjunction with their professionalism and specialization,
acts as a condition of an adequate nature of adaptive learning, the choice of its theoretical and applied
content, forms and methods of the mastery of knowledge and ways of their active use in their future
careers.
 
Date 2015-12-01T13:00:39Z
2015-12-01T13:00:39Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Бондар В. І. Адаптивні процеви в системі навчання студентів професії вчителя / В. І. Бондар, Т. Л. Опалюк // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 118. - C. 5-12.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8607
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова