Запис Детальніше

Дидактичні особливості проектування хмароорієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дидактичні особливості проектування хмароорієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу
 
Creator Литвинова, С. Г.
 
Subject хмаро орієнтоване навчальне середовище
дидактичні особливості проектування ХОНС
трансформований урок
підходи до формування ХОНС
облачно ориентированная учебная среда
дидактические особенности проектирования ООУС
трансформированный урок
подходы к формированию ООУС
cloudy oriented learning environment
teaching design features COLE
transformed lesson
approaches to formation COLE
 
Description У статті розкрито особливості проектування хмаро орієнтованого навчального
середовища(ХОНС) загальноосвітнього навчального закладу. Визначено особливості
формування матеріально-технічної бази та комп’ютерної техніки загальноосвітнього
навчального закладу, окреслено санітарно-гігієнічні вимоги, що мають виконуватися
вчителями під час організації та проведення навчання учнів в ХОНС, розкрито особливості
використання електронних освітніх ресурсів та ігрових додатків ХОНС, описані особливості проведення уроків відповідно до технічних можливостей навчального закладу, розкрито
аспекти проектування адміністрування ХОНС відповідно до особливостей діяльності
учасників навчально-виховного процесу. Встановлено, що в ХОНС створюються умови
мобільності учасників навчально-виховного процесу, вседоступності навчально-методичних та
розвивальних матеріалів, вирішуються проблеми забезпечення учнів електронними освітніми
ресурсами. Разом з тим, є певна низка санітарно-гігієнічних вимог та технічних особливостей,
які мають враховуватися у проектуванні ХОНС та дотримуватися учасниками навчально-виховного процесу для ефективного використання ХОНС та збереження здоров’я учнів.
В статье раскрыты особенности проектирования облачно ориентированной учебной
среды(ООУС) общеобразовательных учебных заведений. Определены особенности
формирования материально-технической базы и компьютерной техники
общеобразовательного учебного заведения, очерчены санитарно-гигиенические требования,
которые должны выполняться учителями во время организации и проведения обучения
учащихся в ООУС, раскрыты особенности использования электронных образовательных
ресурсов и игровых приложений ООУС, описаны особенности проведения уроков в
соответствии с техническими возможностями учебного заведения, раскрыты аспекты
проектирования администрирования ООУС, особенностей деятельности участников учебно-воспитательного процесса. Установлено, что в ООУС создаются условия мобильности
участников учебно-воспитательного процесса, вседоступности к учебно-методическим и
развивающим материалам, решаются проблемы обеспечения учеников электронными
образовательными ресурсами. Вместе с тем, есть ряд особенностей санитарно-гигиенических
и технических требований, которые должны учитываться во время проектирования ООУС и
соблюдаться участниками учебно-воспитательного процесса для эффективного использования
ООУС и сохранения здоровья учащихся.
The article reveals the design features cloudy oriented learning environment (COLE) secondary
schools. The features of the formation of the material and technical base and computer technology
general educational institution, conformity sanitary requirements that must be met by teachers during
the organization and training of schoolboys in COLE disclosed features of the use of electronic
educational resources and gaming applications in COLE, described the features of the lessons
accordance with the technical capabilities of the institution, disclosed aspects of design management
COLE, features activities of the participants of the educational process . Found that in the conditions
of mobility COLE participants of the educational process, availability to teaching methods and
developing materials, solved the problem of providing students with electronic educational resources.
However, there are several features of sanitary and technical requirements that must be considered
during the design COLE and respected actors of the educational process for the efficient use and
conservation of health COLE students.
 
Date 2015-12-01T13:00:42Z
2015-12-01T13:00:42Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Литвинова С. Г. Дидактичні особливості проектування хмароорієнтованого навчального середовища загальноосвітнього навчального закладу / С. Г. Литвинова // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 118. - C. 136-149.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8616
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова