Акмепедагогічний процес становлення виконавської культури Скрипаля
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Акмепедагогічний процес становлення виконавської культури Скрипаля
|
|
Creator |
Андрейко, О. І.
|
|
Subject |
акмедіяльність музиканта
ціннісно-рефлексивно-креативний підхід артпедагогіка акмедеятельность музыканта ценностно-рефлексионно-креативный подход артпедагогика acmeactivity of musician valuable-reflective-creative approach artpedagogy |
|
Description |
У статті розглядаються прогресивні методи моделювання виконавської акмедіяльності скрипаля в контексті формування його виконавської культури. Визначаються основні напрямки формування цього процесу, серед яких вагомого значення набуває інноваційний мистецько-персоналізований підхід. Такий підхід у інструментальній, зокрема, скрипковій методиці системно розглядається вперше. Підґрунтям введення такого підходу в систему вищої освіти є впровадження нових культурно-психологічних, ціннісно-рефлексивно-креативних методів і технологій. Надзавданням у процесі формування виконавської культури скрипаля визначається розробка акмемоделі розвитку майбутнього музиканта. Змістом цього процесу стає розвиток та стабілізація виконавської концепції. На цих засадах у майбутнього артиста формується акмевиявлення власної виконавської концепції“ Я– виконавець-творець”, що віддзеркалюється у персоналізовано-творчій виконавській інтерпретації. В статье рассматриваются прогрессивные методы моделирования исполнительской акмедеятельности скрипача в контексте формирования его исполнительской культуры. Определяются основные направления формирования данного процесса, среди которых большое значение приобретает инновационный художественно-персонализированный подход. Такой подход в инструментальной, в частности, скрипичной методике, системно рассматривается впервые. Основой введения данного подхода в систему высшего образования является внедрение новых культурно-психологических, ценностно-рефлексивно- креативных методов и технологий. Сверхзадачей формирования исполнительской культуры скрипача является разработка акмемодели развития будущего музыканта. Содержанием данного процесса является развитие и стабилизация исполнительской концепции. На данных основаниях у будущего артиста формируется акмепроявление исполнительской концепции“Я– исполнитель-творец”, что отображается в персонализированно-творческой исполнительской интерпретации. In an article progressive modeling methods of performing acme activity of violist in context of forming of his performing culture are reviewed. Main directions of forming given process, among which weighty place acquire innovational artistic-personalized approach, are established. Such an approach in instrumental, in particular, violin method is regarded for the first time. Subsoil for introduction of given approach in system of high education is plantation of new culture-psychological, valuable-reflective-creative methods and technologies. Supertask in forming process of violinist’s performing culture defines operation of developing acmemodel of future musician. Content of given process is development and stabilization of performing concept. Due to this articles future artist forms his/her acmemanifestation of personal performing concept “I-performer-creator”, which mirrors in personalized-creative performing interpretation. |
|
Date |
2015-12-01T13:00:42Z
2015-12-01T13:00:42Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Андрейко О. І. Акмепедагогічний процес становлення виконавської культури Скрипаля / О. І. Андрейко // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 118. - C. 13-19.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8618 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|