Структура самоконтролю творчої інтерпретаційної діяльності студентів у процесі вокально-хорового навчання
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Структура самоконтролю творчої інтерпретаційної діяльності студентів у процесі вокально-хорового навчання
|
|
Creator |
Шаожун, Б.
|
|
Subject |
структурні компоненти
самоконтроль майбутні вчителі музики інтерпретація музичних творів вокально-хорове навчання творчість структурные компоненты самоконтроль будущие учителя музыки интерпретация музыкальных произведений вокально-хоровое обучение творчество structural components self-control future music teachers music interpretation vocal and choral training creativity |
|
Description |
Стаття розкриває структурні особливості формування самоконтролю майбутнього вчителя музики у процесі інтерпретаційної діяльності. Розкрито значення означеного феномену для виконання вокально-хорової роботи. Викладені структурні особливості формування самоконтролю майбутніх учителів музики в процесі інтерпретації музичних творів. Структура самоконтролю творчої інтерпретаційної діяльності студентів інститутів мистецтв складається з комплексу трьох компонентів– регулятивно-потребового, результативно-оцінювального та творчо-самостійного. Статья раскрывает структурные особенности формирования самоконтроля будущего учителя музыки в процессе интерпретационной деятельности. Раскрыто значение указанного феномена для выполнения вокально-хоровой работы. Изложены структурные особенности формирования самоконтроля будущих учителей музыки в процессе интерпретации музыкальных произведений. Структура самоконтроля творческой интерпретационной деятельности студентов институтов искусств состоит из комплекса трех компонентов– регулятивно-потребностного, результативно-оценочного и творчески-самостоятельного. The article reveals the structural features of the formation of self-control future music teacher in the process of interpretation. The importance of the phenomenon appointed to perform the vocal and choral works. Structural features of the formation of self-control future music teachers in the process of interpreting music. The structure of the self-interpretation of the creative activity of students of the Art Institute consists of a set of three components – the regulatory-potrebovoho, result-Assessment and creative self. |
|
Date |
2015-12-01T13:00:45Z
2015-12-01T13:00:45Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шаожун Б. Структура самоконтролю творчої інтерпретаційної діяльності студентів у процесі вокально-хорового навчання / Б. Шаожун // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 118. - C. 19-24.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8629 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|