Запис Детальніше

Структура самоконтролю творчої інтерпретаційної діяльності студентів у процесі вокально-хорового навчання

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Структура самоконтролю творчої інтерпретаційної діяльності студентів у процесі вокально-хорового навчання
 
Creator Шаожун, Б.
 
Subject структурні компоненти
самоконтроль
майбутні вчителі музики
інтерпретація музичних творів
вокально-хорове навчання
творчість
структурные компоненты
самоконтроль
будущие учителя музыки
интерпретация музыкальных произведений
вокально-хоровое обучение
творчество
structural components
self-control
future music teachers
music interpretation
vocal and choral training
creativity
 
Description Стаття розкриває структурні особливості формування самоконтролю майбутнього
вчителя музики у процесі інтерпретаційної діяльності. Розкрито значення означеного
феномену для виконання вокально-хорової роботи. Викладені структурні особливості
формування самоконтролю майбутніх учителів музики в процесі інтерпретації музичних
творів. Структура самоконтролю творчої інтерпретаційної діяльності студентів інститутів
мистецтв складається з комплексу трьох компонентів– регулятивно-потребового,
результативно-оцінювального та творчо-самостійного.
Статья раскрывает структурные особенности формирования самоконтроля будущего
учителя музыки в процессе интерпретационной деятельности. Раскрыто значение указанного
феномена для выполнения вокально-хоровой работы. Изложены структурные особенности
формирования самоконтроля будущих учителей музыки в процессе интерпретации
музыкальных произведений. Структура самоконтроля творческой интерпретационной
деятельности студентов институтов искусств состоит из комплекса трех компонентов–
регулятивно-потребностного, результативно-оценочного и творчески-самостоятельного.
The article reveals the structural features of the formation of self-control future music teacher in
the process of interpretation. The importance of the phenomenon appointed to perform the vocal and
choral works. Structural features of the formation of self-control future music teachers in the process of
interpreting music. The structure of the self-interpretation of the creative activity of students of the Art
Institute consists of a set of three components – the regulatory-potrebovoho, result-Assessment and
creative self.
 
Date 2015-12-01T13:00:45Z
2015-12-01T13:00:45Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Шаожун Б. Структура самоконтролю творчої інтерпретаційної діяльності студентів у процесі вокально-хорового навчання / Б. Шаожун // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 118. - C. 19-24.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8629
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова