Методика вивчення іноземної мови (німецької) в сучасних умовах. Вимоги та підходи
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Методика вивчення іноземної мови (німецької) в сучасних умовах. Вимоги та підходи
|
|
Creator |
Опанасенко, О. І.
|
|
Subject |
Парламентарські дебати (Parlamentarische Debatten)
діалогічне навчання (Dialogisches Lernen) цілісне навчання (Ganzheitlichkeit) Collective-Notebook (CNB) – техніка колективного ноутбука Парламентские дебаты (Parlamentarische Debatten) диалогическое обучение (Dialogisches Lernen) целостноеобучение [целостное обучение](Ganzheitlichkeit) Collective-Notebook (CNB) – техника коллективного ноутбука parliamentary debate (ParlamentarischeDebatten) discovery learning (EntdeckendesLernen) holistic learning (Ganzheitlichkeit) Collective-Notebook technique 94(477) |
|
Description |
Протягом 20 років відбувається невтомний діалог між двома країнами Україною та Німеччиною. Діалог, підтриманий широким економічним співробітництвом, гуманітарною допомогою та культурною співпрацею. Наразі стає актуальним професійне володіння мовою партнера – німецькою. Питання про особливу методику вивчення та викладання німецької мови, як такої, що зможе забезпечити вільне спілкування в межах професійних та просвітницьких потреб, набуває значущості.
На протяжении 20 лет ведется неутомимый диалог между двумя странами Украиной и Германией. Диалог, подкрепленный широким экономическим и культурным сотрудничеством, гуманитарной помощью. Сразу же становится актуальным профессиональное владение языком партнера –немецким. Вопрос об особой методике изучения и преподавания немецкого языка, как такого, который сможет обеспечить свободное общение в рамках профессиональных и просветительских потребностей, становится важным. The continuous dialogue between Ukraine and Germany, supported by wide economic cooperation, humanitarian assistance and cultural heritage, has been going on for 20 years. The proficiency in German as a partner’s language has become topical. It turns to be more important to organize a fundamental knowledge concerning the peculiarities of learning and teaching methods of German that may guarantee better understanding in terms of professional and educational needs. |
|
Date |
2015-12-01T13:06:09Z
2015-12-01T13:06:09Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Опанасенко О. І. Методика вивчення іноземної мови (німецької) в сучасних умовах. Вимоги та підходи / О. І. Опанасенко // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 119. - C. 141-148.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8652 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|