Запис Детальніше

Компонентна структура акмеологічної розвиненості студентів інститутів мистецтв педагогічних університетів

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Компонентна структура акмеологічної розвиненості студентів інститутів мистецтв педагогічних університетів
 
Creator Федоришин, В.І.
 
Subject компонентна структура
акмеологічний розвиток
інститути мистецтв
педагогічні університети
компонентная структура
акмеологический развитие
институты искусств
педагогические университеты
component structure
acmeological development
art institutes
pedagogical universities
378.147:78
 
Description Стаття розкриває особливості структурної побудови акмеологічного розвитку майбутніх учителів музики у процесі мистецького навчання. Адже акмеологічний розвиток майбутнього вчителя музики в процесі навчання в інститутах мистецтв та музично-педагогічних факультетах вищих навчальних закладів мистецької освіти забезпечує взаємозв’язок структурних компонентів, а саме: мотиваційно-цілеспрямований, орієнтаційно-компетентнісний, комунікативно-технологічний, проективно-корекційний, діяльнісно-творчий. У статті доведено, що вибір оптимальних засобів впливу на формування особистості, відстоювання точки зору щодо утвердження власної “Я”-позиції спрямовує майбутнього вчителя на досягнення найвищого ступеня розвитку, а саме акмеологічного самовдосконалення.
Статья раскрывает особенности структурного построения акмеологического развития будущих учителей музыки в процессе художественного обучения. Ведь акмеологическое развитие будущего специалиста в процессе обучения в институтах искусств и музыкально-педагогических факультетах высших учебных заведений художественного образования обеспечивает взаимосвязь структурных компонентов, а именно: мотивационно-целенаправленного, ориентационно-компетентностного, коммуникативно-технологического, проективно-коррекционного, деятельностно-творческого. В статье доказано, что выбор оптимальных средств воздействия на формирование личности, отстаивание точки зрения относительно утверждения собственной “Я”-позиции направляет будущего учителя на достижение высокой степени развития, а именно акмеологического самосовершенствования.
The article reveals the structural features acmeological construction of future music teachers in the art of teaching. After acmeological future professional development in teaching in institutes of arts and music teaching faculties of higher education in arts education provides the relationship of structural components, namely, motivational and focused, orientation, competence, communicative and Technology, projective, correctional, active and creative. In this paper it is proved that the optimal choice of effects on identity formation, advocacy perspective to firmly establish the “I” position directs future teachers to achieve the highest degree of development, namely self acmeological.
 
Date 2015-12-01T13:06:10Z
2015-12-01T13:06:10Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Федоришин В.І. Компонентна структура акмеологічної розвиненості студентів інститутів мистецтв педагогічних університетів / В. І. Федоришин // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 119. - C. 199-204.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8661
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова