Запис Детальніше

Підготовка майбутнього вчителя до організації ігрової діяльності в навчально-виховному процесі початкової школи

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Підготовка майбутнього вчителя до організації ігрової діяльності в навчально-виховному процесі початкової школи
 
Creator Васютіна, Тетяна Миколаївна
 
Subject Професійно-особистісний розвиток суб’єктів педагогічної освіти
ігрова діяльність
навчально-виховний процес
майбутній вчитель
початкова школа
Профессионально-личностное развитие субъектов педагогического образования
игровая деятельность
учебно-воспитательный процесс
будущий учитель
начальная школа
Professional-personal development of the subjects of teacher education
playing activity
teaching and educational process
future teacher
elementary school
УДК 373.3
 
Description Характерною тенденцією реформування сучасної освіти в Україні є її спрямованість на підвищення якості освіти, орієнтацію на всебічний розвиток особистості та підвищення рівня її освіченості, яка зможе жити в надзвичайно динамічному суспільстві, вдосконалювати свої знання впродовж життя. Гуманістична орієнтація в сучасній системі освіти виходить із визнання активності особистості як головної рушійної сили її розвитку. В цьому плані стає очевидним, що освіта перестає визначатися лише критерієм інформованості і починає наповнюватися спрямованістю до творення внутрішнього духовного світу людини, світу її суб’єктивності, наповненої живими знаннями, ідеями, цінностями і смислами, а не лише науковою об’єктивністю і системністю предметних знань, умінь і навичок. Таке розуміння освіти істотно перебудовує і збагачує палітру педагогічних цінностей, що визначає вибір вчителями-початківцями підходів до організації освітнього процесу.
Розглядається проблему [проблема] підготовки вчителя до організації ігрової діяльності в навчально-виховному процесі школи при вивченні курсу “Я і Україна”.
Рассматривается проблема подготовки учителя к организации игровой деятельности в учебно-воспитательном процессе школы при изучении курса "Я и Украина".
Сonsidered the problem of training teachers to organize gaming activities in the educational process of the school in the course "I and Ukraine".
 
Date 2015-12-03T13:36:55Z
2015-12-03T13:36:55Z
2015-12-03
 
Type Article
 
Identifier 2076-9008
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8688
 
Language uk