Підготовка майбутнього вчителя до організації ігрової діяльності в навчально-виховному процесі початкової школи
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Підготовка майбутнього вчителя до організації ігрової діяльності в навчально-виховному процесі початкової школи
|
|
Creator |
Васютіна, Тетяна Миколаївна
|
|
Subject |
Професійно-особистісний розвиток суб’єктів педагогічної освіти
ігрова діяльність навчально-виховний процес майбутній вчитель початкова школа Профессионально-личностное развитие субъектов педагогического образования игровая деятельность учебно-воспитательный процесс будущий учитель начальная школа Professional-personal development of the subjects of teacher education playing activity teaching and educational process future teacher elementary school УДК 373.3 |
|
Description |
Характерною тенденцією реформування сучасної освіти в Україні є її спрямованість на підвищення якості освіти, орієнтацію на всебічний розвиток особистості та підвищення рівня її освіченості, яка зможе жити в надзвичайно динамічному суспільстві, вдосконалювати свої знання впродовж життя. Гуманістична орієнтація в сучасній системі освіти виходить із визнання активності особистості як головної рушійної сили її розвитку. В цьому плані стає очевидним, що освіта перестає визначатися лише критерієм інформованості і починає наповнюватися спрямованістю до творення внутрішнього духовного світу людини, світу її суб’єктивності, наповненої живими знаннями, ідеями, цінностями і смислами, а не лише науковою об’єктивністю і системністю предметних знань, умінь і навичок. Таке розуміння освіти істотно перебудовує і збагачує палітру педагогічних цінностей, що визначає вибір вчителями-початківцями підходів до організації освітнього процесу.
Розглядається проблему [проблема] підготовки вчителя до організації ігрової діяльності в навчально-виховному процесі школи при вивченні курсу “Я і Україна”. Рассматривается проблема подготовки учителя к организации игровой деятельности в учебно-воспитательном процессе школы при изучении курса "Я и Украина". Сonsidered the problem of training teachers to organize gaming activities in the educational process of the school in the course "I and Ukraine". |
|
Date |
2015-12-03T13:36:55Z
2015-12-03T13:36:55Z 2015-12-03 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
2076-9008
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8688 |
|
Language |
uk
|
|