Діагностичні методики оцінювання самоконтролю студентів у процесі творчої інтерпретаційної діяльності
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Діагностичні методики оцінювання самоконтролю студентів у процесі творчої інтерпретаційної діяльності
|
|
Creator |
Бай, Шаожун
|
|
Subject |
діагностичні методики
самоконтроль оцінювання майбутні вчителі музики творчість інтерпретація музичних творів diagnostic techniques self-monitoring evaluation future teachers of music creativity interpretation of music диагностические методики самоконтроль оценка будущие учителя музыки творчество интерпретация музыкальных произведений 378.091 :78 |
|
Description |
Стаття розкриває особливості використання діагностичних методик оцінювання самоконтролю студентів інститутів мистецтв та музично-педагогічних факультетів педагогічних університетів. Здійснено критеріально-рівневий аналіз означеного феномену в процесі творчої інтерпретаційної діяльності. Проведена діагностична робота дозволила охарактеризувати рівні сформованості самоконтролю майбутніх учителів музики в процесі інтерпретації музичних творів, а саме: високий, середній та низький. Визначено залежність інтерпретаційної діяльності від розвитку творчих здібностей майбутніх учителів музики. The article reveals the differences in the use of diagnostic methods of evaluating students’ self Institute of Art and Music teaching faculties of pedagogical universities. Done criterion-level analysis of the phenomenon appointed in the creative interpretation activities. Carried out diagnostic work has allowed to characterize the level of self-formation of future music teachers in the interpretation of music, namely high, medium and low. The dependence of interpretation of the development of creative abilities of future teachers. Статья раскрывает особенности использования диагностических методик оценки самоконтроля студентов институтов искусств и музыкально-педагогических факультетов педагогических университетов. Осуществлен критериально-уровневый анализ указанного феномена в процессе творческой интерпретационной деятельности. Проведеная диагностическая работа позволила охарактеризовать уровни сформированности самоконтроля будущих учителей музыки в процессе интерпретации музыкальных произведений, а именно: высокий, средний и низкий. Определена зависимость интерпретационной деятельности от развития творческих способностей будущих учителей музыки. |
|
Date |
2015-12-10T12:52:06Z
2015-12-10T12:52:06Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бай Шаожун Діагностичні методики оцінювання самоконтролю студентів у процесі творчої інтерпретаційної діяльності / Шаожун Бай // Наукові записки : збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 120 - C. 12-18.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8732 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|