Запис Детальніше

Діагностичні методики оцінювання самоконтролю студентів у процесі творчої інтерпретаційної діяльності

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Діагностичні методики оцінювання самоконтролю студентів у процесі творчої інтерпретаційної діяльності
 
Creator Бай, Шаожун
 
Subject діагностичні методики
самоконтроль
оцінювання
майбутні вчителі
музики
творчість
інтерпретація музичних творів
diagnostic techniques
self-monitoring
evaluation
future teachers of music
creativity
interpretation of music
диагностические методики
самоконтроль
оценка
будущие учителя
музыки
творчество
интерпретация музыкальных произведений
378.091 :78
 
Description Стаття розкриває особливості використання діагностичних методик оцінювання
самоконтролю студентів інститутів мистецтв та музично-педагогічних факультетів
педагогічних університетів. Здійснено критеріально-рівневий аналіз означеного феномену в
процесі творчої інтерпретаційної діяльності. Проведена діагностична робота дозволила
охарактеризувати рівні сформованості самоконтролю майбутніх учителів музики в процесі інтерпретації музичних творів, а саме: високий, середній та низький. Визначено залежність
інтерпретаційної діяльності від розвитку творчих здібностей майбутніх учителів музики.
The article reveals the differences in the use of diagnostic methods of evaluating students’ self
Institute of Art and Music teaching faculties of pedagogical universities. Done criterion-level analysis
of the phenomenon appointed in the creative interpretation activities. Carried out diagnostic work has
allowed to characterize the level of self-formation of future music teachers in the interpretation of
music, namely high, medium and low. The dependence of interpretation of the development of creative
abilities of future teachers.
Статья раскрывает особенности использования диагностических методик оценки
самоконтроля студентов институтов искусств и музыкально-педагогических факультетов
педагогических университетов. Осуществлен критериально-уровневый анализ указанного
феномена в процессе творческой интерпретационной деятельности. Проведеная
диагностическая работа позволила охарактеризовать уровни сформированности
самоконтроля будущих учителей музыки в процессе интерпретации музыкальных
произведений, а именно: высокий, средний и низкий. Определена зависимость
интерпретационной деятельности от развития творческих способностей будущих учителей
музыки.
 
Date 2015-12-10T12:52:06Z
2015-12-10T12:52:06Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Бай Шаожун Діагностичні методики оцінювання самоконтролю студентів у процесі творчої інтерпретаційної діяльності / Шаожун Бай // Наукові записки : збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 120 - C. 12-18.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8732
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова