Запис Детальніше

Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до використання здоров'язбережувальних технологій

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до використання здоров'язбережувальних технологій
 
Creator Єфімова, В. М.
 
Subject педагогічні умови
майбутні вчителі природничих дисциплін
здоров’язбережувальні технології
педагогические условия
будущие учителя естественнонаучных дисциплин
здоровьесберегающие технологии
pedagogical conditions
future Science teachers
health protecting technologies
378.14
 
Description У статті обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до використання здоров’язбережувальних технологій. До умов віднесено: створення у вищому навчальному закладі здоров’язбережувального навчально-виховного середовища; актуалізація здоров’язбережувального контексту в змісті підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін і його спрямованість на професійну діяльність; відбір сучасних методів, форм і засобів навчання, що відповідають принципам здоров’язбереження, забезпечують суб’єкт-суб’єктну взаємодію та толерантне ставлення до студентів; спрямовані на навчально-пізнавальні, навчально-професійні і квазіпрофесійні види діяльності студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу; використання педагогічних технологій, які мотивують майбутніх учителів до здоров’язбережувальної діяльності, формують навички рефлексії та самокорекції.
В статье обоснованы педагогические условия подготовки будущих учителей естественнонаучных дисциплин к применению здоровьесберегающих технологий. К условиям отнесены: создание в высшем учебном заведении здоровьесберегающей учебно-воспитательной среды; актуализация здоровьесберегающего контекста в содержании подготовки будущего учителя естественнонаучных дисциплин и его направленность на профессиональную деятельность; отбор современных методов, форм и средств обучения, отвечающих принципам здоровьесбережения, обеспечивающих субъект-субъектное взаимодействие и толерантное отношение к студентам, и направленных на учебно-познавательные, учебно-профессиональные и квазипрофессиональные виды деятельности студентов в условиях кредитно-модульной системы организации учебного процесса; использование педагогических технологий, мотивирующих будущих учителей к здоровьесберегающей деятельности, формирующих навыки рефлексии и самокоррекции.
The papers ubstantiates pedagogical conditions of future Science teachers training for the application of health protecting technologies. The conditions include: creation of health protecting educational environment; actualization of health protecting component of the contentof future Science teachers training and its focus on professional activity; the choice of modern methods, forms and means that correspond the principles of subject-subject interaction and tolerant attitude to students, and are focused on educational-informative, educational-professional and quasiprofessional activities of future teachers interms of credit-modular system of educational process organization; application of pedagogical technologies motivating teachers to use health protecting technologies forming skills of reflection and self-correction.
 
Date 2015-12-14T15:16:58Z
2015-12-14T15:16:58Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Єфімова В. М. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до використання здоров'язбережувальних технологій / В. М. Єфімова // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 116. - C. 85-91.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8775
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова