Запис Детальніше

Жанровий підхід до відбору текстів у навчанні студентів поліграфічних спеціальностей англомовного писемного мовлення

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Жанровий підхід до відбору текстів у навчанні студентів поліграфічних спеціальностей англомовного писемного мовлення
 
Creator Антоненко, І. І.
 
Subject навчання письма англійською мовою
жанровий підхід
жанр
інформаційні жанри
аналітичні жанри
преса
обучение письму на английском языке
жанровый подход
жанр
информационные жанры
аналитические жанры
пресса
teaching writing in English
genre approach
genre
information genres
analytical genres
press
 
Description Стаття присвячена проблемі навчання іноземних мов студентів немовних вузів і проблемі
професійної освіти фахівця. Особлива увага приділяється навчанню професійно орієнтованого
писемного спілкування іноземною мовою та формуванню у студентів іншомовної професійно
спрямованої комунікативної компетенції, компонентам системи навчання іноземної мови
професійного спрямування, визначення змісту і мети навчання іноземної мови у немовному вузі.
У статті досліджується жанровий підхід як різновид когнітивно-комунікативного підходу,
такі поняття жанрового підходу, як жанр та жанрова компетенція, визначається їх місце у
методиці навчання писемного мовлення. Обґрунтовується доцільність використання
жанрового підходу у навчанні студентів та у відборі матеріалів для навчання писемного
мовлення англійською мовою. Визначаються принципи та підходи до відбору матеріалів для
навчання та ті критерії, яким має відповідати навчальний текст. Аналізуються групи жанрів,
які є типовими для письмової мовленнєвої діяльності майбутніх фахівців, та подається класифікація жанрів періодичної преси
Статья посвящена проблемам обучения иностранным языкам студентов нелингвистических вузов и профессиональному образованию специалиста. Определенное
внимание уделяется обучению профессионально ориентированному письменному общению на
иностранном языке и формированию у студентов иноязычной профессионально направленной
коммуникативной компетенции, компонентам системы обучения иностранному языку
профессиональной направленности, содержанию и целям обучения языку в неязыковом вузе.
Рассматривается жанровый подход как разновидность когнитивно-коммуникативного
подхода и такие понятия жанрового подхода, как жанр и жанровая компетенция,
определяется их место в методике обучения письменной речи.
Обосновывается целесообразность использования жанрового подхода в обучении
студентов и в отборе материалов для обучения письменной речи на английском языке.
Определены принципы и подходы к отбору материалов для обучения и те критерии, которым
должен соответствовать учебный текст, при этом особое внимание уделяется жанровому
подходу. Анализируются группы жанров, которые являются типичными для письменной
речевой деятельности будущих специалистов, представлена классификация жанров
периодической прессы
The article is devoted to problems of teaching foreign languages in non-linguistic universities and professional education of future specialist. Special attention is paid to teaching professionally oriented written communication in English and developing of professional communicative competence of students, components of the system of teaching foreign languages for professional communication, contents and objectives of teaching foreign languages. The article deals with the genre approach as a variant of cognitive communicative approach. The concepts of the genre approach such as genre and genre competence are considered and their place inthe methodology of teaching writing is defined.
The expediency of use of genre approach in the training of students and to the selection of materials for
teaching English writing is substantiated. The principles and criteria for learning materials selection for teaching foreign language for specific purposes are defined. The groups of genres that are typical for written communication of future specialists and the classification of genres of the periodical press are analyzed
 
Date 2015-12-17T09:50:51Z
2015-12-17T09:50:51Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Антоненко І. І. Жанровий підхід до відбору текстів у навчанні студентів поліграфічних спеціальностей англомовного писемного мовлення / І. І. Антоненко // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 117. - C. 5-15.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8812
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова