Запис Детальніше

Методологічні аспекти вивчення елементів загальної англійської мови в співставленні з елементами рідної мови в Канаді (на базі матеріалів різних спеціалізованих мовних коледжів та ВТУЗів)

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологічні аспекти вивчення елементів загальної англійської мови в співставленні з елементами рідної мови в Канаді (на базі матеріалів різних спеціалізованих мовних коледжів та ВТУЗів)
 
Creator Кміта, Є. В.
 
Subject загальна англійська мова
співставлення
міжнародний навчальний центр
двомовність
диспетчер
програма підготовки
Канада
разговорный английский язык
сопоставление
международный учебный центр
двуязычие
диспетчер
программа подготовки
Канада
the General English language
comparison
international training center
bilingualism
air traffic controller
training program
Canada
 
Description У статті розглядаються методологічні аспекти вивчення елементів розмовної
англійської мови в співставленні з елементами рідної мови в Канаді. При цьому
використовуються матеріали спеціалізованих мовних коледжів та ВНЗ
В данной статье рассматриваются методологические аспекты изучения элементов
разговорного английского языка в сопоставлении с элементами родного языка в Канаде. При
этом используются материалы специализированных языковых колледжей и ВНЗ
The methodological aspects of the General English elements’, in comparison with the elements of
the native language in Canada, learning are described in this article. The materials of the specialized
training colleges and universities are used too
 
Date 2015-12-17T09:50:54Z
2015-12-17T09:50:54Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Кміта Є. В. Методологічні аспекти вивчення елементів загальної англійської мови в співставленні з елементами рідної мови в Канаді (на базі матеріалів різних спеціалізованих мовних коледжів та ВТУЗів) / Є. В. Кміта // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 117. - C. 83-91.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8814
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова