Запис Детальніше

Дитяча періодика як засіб освіти: педагогічний і редакторський аспекти

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дитяча періодика як засіб освіти: педагогічний і редакторський аспекти
 
Creator Марків, О. Т.
 
Subject українські дитячі журнали
навчання
освіта
редакторська підготовка
украинские детские журналы
обучение
образование
редакторская подготовка
Ukrainian child’s magazines
descriptions
education
editorial preparation
 
Description Дитячі журнали – надійне джерело корисної інформації для найменших читачів. У теорії
соціальних комунікацій питанню дитячої літератури, зокрема періодичних видань, відведене
важливе місце. Адже вони мають бути якісними. Статтю присвячено розгляду своєрідності
дитячих журналів як засобу освіти в процесі розвитку пізнавальних і читацьких інтересів.
Виділено й проаналізовано показники якості та привабливості дитячої періодики. На основі
проведеного дослідження подано редакторську характеристику українських дитячих журналів
для молодших школярів
Детские журналы– надежный источник полезной информации для наименьших
читателей. В теории социальных коммуникаций вопросу детской литературы, в частности
периодических изданий, отведено важное место. Ведь они должны быть качественными.
Статья посвящена рассмотрению своеобразия детских журналов как средству образования в
процессе развития познавательных и читательских интересов. Выделены и проанализированы
показатели качества и привлекательности детской периодики. На основе проведенного
исследования подана редакторская характеристика украинских детских журналов для
младших школьников
Children’s magazines – a reliable source of the helpful information for the least readers. In the
theory of social communications to a question of the children’s literature, in particular periodicals the
important seat is allocated. In fact such editions should be qualitative. Article is devoted to
consideration of an originality of children’s magazines as to means of formation during progress of
cognitive and reader’s interests. Parameters of quality and appeal of the children’s periodical press
are allocated and analysed. On the basis of carried outresearch the editorial characteristic of the Ukrainian children’s magazines for younger students is submitted
 
Date 2015-12-17T09:50:54Z
2015-12-17T09:50:54Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Марків О. Т. Дитяча періодика як засіб освіти: педагогічний і редакторський аспекти / О. Т. Марків // Наукові записки. Серія: Педагогічні та історичні науки / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 117. - C. 99-105.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8816
 
Language uk
 
Publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова